2016. december 1., csütörtök

Decemberi tervek

El sem hiszem, hogy már túl vagyunk Advent első vasárnapján! Az igazat megvallva tudtam, mikor lesz, de mikor bekövetkezett, szinte sokk hatásként ért. Igen, eltelt november is. Ezek a hónapok mindig olyan emberesek. Nem hiába...A kertekben zajlik a betakarítás, anyuék házilag nevelt állatállománya is megcsappant, már hűvös szél fúj, és reggelente nem  csoda számba megy, ha éppen fagy van. Az embereknek kellemesebb benn a jó melegben. Igaz én is begubóztam. Végül is ez  egy ilyen időszak, hogy a sok munka után pár hónapra megpihenjen mindenki, az idő lelassul, és várakozunk...



November is megemberelte magát, és nem hagyott minket tétlenül. Hát akkor menjünk szépen sorjában. A hónap elején részt vettem Reni barátnőmmel  az idei őszi MNLJ konferencián. Nagyon vártam ezt a napot, mert tudtam nem okoznak csalódást. Ez alkalommal is fantasztikus programmal szolgáltak, amivel terjesztették az igét, hogy Mert nőnek lenni jó. Utána látogatást tettünk sógoréknál, és lenyúltuk a két kölköt pár keresztgyerek-keresztszülő órára. Nagyon jól éreztük magunkat, és szerintem ők is. Aztán ők jöttek el hozzánk, és a "mi" három gyerekeinkkel együtt csaptunk egy kellemes családi délutánt. Szuper volt így együtt, szerintem. Már csak azért is, mert tök spontán jött ez így össze. Soha ilyen jobb tervezgetés ne legyen! 
Ami a szórakozást illeti, voltunk szülői bálban. Mivel gyerekünk még nincs, azért így is jól esik támogatni a helyi iskolát. Barátokkal mentünk.Talán most voltunk együtt férjjel bálban, nem is tudom mikor voltam utoljára, nem vagyok az a nagy bálozós típus. Nagy örömünkre nyertünk 200 kg fabrikketet, amiért férj a következő hétvégén el is ment. Mit mondhatnék... Nagyon is jól jön, majd ha a kandalló kész lesz. Összegezve,  számunkra ez volt a legjobb tombola, amit megnyerhettünk. Ja és még osztálytalálkozom is volt, a közép sulis. Túl sokan nem voltunk de azért így is jó volt, összeülni pár órára, és megtudni, hogy alakult az a másik élete.



Egy rövid táncbemutató is volt.

A gyerekkel (Gabi, Csabi, Zsófi) is többet voltunk együtt. Mivel nagy Harry Potter fanok, így köri apunak nem maradt más hátra, mint letölteni az első részt. A második részt már a nagy vetítő vásznon nézték végig. Sosem felejtem el azokat az arcokat, mikor meglátták a legördülő nagy vásznat. Aztaaaa....komolyan??? Igen, komolyan. Egy éjszakát nálunk is aludtak, tőlünk mentek reggel suliba. Hát volt mit csinálnom: háromszor elmondani kejjél fel, aztán egyetek, aztán öltözzetek, aztán menj fogat mosni, aztán öltözz, de nem tudom hol a ruhám, hát hogyhogy nem tudod, hisz kitettem az ágy szélére, mostál fogat?, gyerünk fogat mosni, idd meg a teádat, megittad a teádat?, gyertek lányok fésülködni, Gabi nem mozogj annyit, Zsófi te se, rakjátok el az uzsonnás dobozaitokat, Gabi a dobozodat nem hagyd itt, gyerünk Karolina már vár, Csabi vegyél fel tiszta zoknit, de ez még ma jó lesz, nem nem jó, vegyél fel tisztát, na jó akkor tisztát veszek, ja Csabi a bicajod, neked itt a bicajod, és akkor menjek bicajjal?, igen menj bicajjal, jupiii bicajjal megyek, de hogy hozzam ki a garázsból?, úgyhogy van két kezed és két lábad, gyerünk Karolina már vár, Gabi vegyél fel sálat hideg van, de nincs sálam, na jó akkor adok, na jó akkor veszek fel sálat, éééés talán ennyi....
Nagy szerencsémre és örömömre, megnézhettem a két lányt a színjátszó társulatok fellépése közben. Olyan aranyosan játszottak, igaz mellékszereplők voltak, azonban jól alakítottak. Olyan de olyan büszke voltam rájuk. Meg is könnyeztettek. De köri miért sírtál?- kérdezte Zsófi.

Gabi nekünk háttal, fehérben, a magasabbik. Zsófi a a falnál barna pulcsiban.


A fülemülét adták elő.

Férjjel, felavatva a nagy vetítő vásznat, itthon filmeztünk. Azt hiszem, már soha nem megyek moziba! Hihetetlen milyen élmény így filmet nézni!
Nekem a tanácsadást illetően megmozdultak az események. Vannak érdeklődők, akiket tudom, hogy majd csak később veszik igénybe a dolgot, de ma jelentkezett is valaki, akit komolyan érdekli a tanácsadásom. Hogy felvettem a kapcsolatot egy baba-mama klubbal, annak idővel meg is lett a gyümölcse.. A fordítást most egy kissé mellőztem, de született egy újabb tanácsadásos cikk a MK weboldalra, és közben szakblogot is vezetek. Ha valakit érdekel a fordítás itt, a cikk pedig itt érhető el.
A meseterápiás női önismereti csoporttal a hónapban kétszer is ültünk. Egy újabb mesét dolgoztunk fel, amiről rajzokat is készítettünk, valamint Hamupipőkét elemeztük, ki hogy látja őt, és mit tudunk belőle átvinni a valós életbe. 
A karácsonyi ajándékok nagy részét beszereztük, már "csak" 5 emberke van hátra, de még az a jó, hogy mindenkinek tudom nagyjából mi legyen. Idén nem tudom annyira követni a rendteremtő karácsonyi készülődését, de azért a fontos dolgokat nem hagyom ki, pl. takarítás, díszítés, ajándékok beszerzése. 


Mi vár ránk decemberbe? Hát az első karácsonyunk a házban, hármasban....És még mielőtt mindenki a fejéhez kapna, Lui már családtag nálunk, szóval ez most nem jött össze....😉😂. Szeretném kiélvezni az adventi várakozás minden percét (haha, mintha az lehetne), tovább díszíteni, karácsonyi vásárba menni férjjel, karácsonyi koncertre mennikarácsonyváró ünnepségre menni, ahol az ikrek fellépnek, mézeskalácsot sütni, szeretet csomagot küldeni rászorulóknak, képeslapokat küldeni, karácsonyi dalokat hallgatni. December 5.-én előadást tartok egy baba-mama klubban, hatodikán meseterápiás ülés, hetedikén karácsonyváró találkozó a MK csapattal, kilencedikén pedig a MNLJ polgári társulás klubbestjére szeretnék elmenni.
Bátyusnál a hétvégén férj kivágja a diófát, meg kellene érkeznie a rendelt földnek is, és szeretnénk befejezni a hálószobában pár elmaradt kisebb munkát, valamint ott a zuhanyt.
Olvasás tekintetében egyfolytában a szak cikkeket bújom, de emellett elolvastam ezt és ezt, valamint a kövekezőt már olvasom. Mivel az évnek ez az utolsó hónapja, itt az ideje összeggezni az évet a családi krónikánkba.

Nincsenek megjegyzések: