2016. november 29., kedd

Az idei adventi koszorúnk

Tavaly a nagy házépítésben ilyen adventi asztali díszre futotta. Emlékszen késő este értünk akkor is vissza Pozsonyba, és még akkor nekiláttam összaállítani a díszítést. Ebben az évben, első karácsonyunk a házban révén, szerettem volna egy szebbet. Bevallom, későn kezdtem el vele igazán foglalkozni, vasárnap csak egy gyors díszre volt időm. Aznap fejeztük be a hálószobát, és már nem volt energiám hozzá. Meg az összes kellék sem volt meg hozzá.  Így aztán hétfőn, kihasználva az időt, miután szervizbe vittük a fehér paripát, az ajándékok beszerzése mellett betértem egy papírüzletben gyertyákért. Hála istennek a piros és kék gyertyák mellett találtam négy szép aranyszínű példányokat is, meg egy ugyanolyan színű dísz papírtálcát is, amit a koszorú alá tettem. Maga a koszorú alapja a tavalyi karácsonyi ajtókopogtató alapja volt, csak leszedtem róla a műhóval befújt mandulákat és földimogyorókat. A fehér és barna szalagok maradtak ahol és ahogy voltak,  illenek a dizájn színéhez, csupán beleszúrtam a koszorúba négy gyertye alátétet, amikre felkerült a négy gyertya, pár szárított citromkarika és egy fahéjrúd is. Közepét érdekessé tettem arany színű hajjal, tobbozzal és pár szem mogyoróval.





Nekem, nekünk tetszik, és azóta napjában többször megcsodálom. Olyan jó nézegetni. És aminek különösképp örülök, hogy vásárolgatás közben megjött az adventi érzés, már csak pár hét karácsonyig!!!😊


Nincsenek megjegyzések: