2016. november 17., csütörtök

Örömömre szolgál #51




Hosszú idő után újra ÖM szolgál poszttal kedveskedek nemcsak Nektek, de magamnak is, mert már azt sem tudom, milyen az ilyen apró örömteli pillanatokat összegyűjteni. Igaz mostanság nehéz időszakot élünk (nem magunk, hanem mások által), de vannak mozzanatok, melyek kissé feledtetni tudják a rosszat.

Amik az előző hónapokban örömömre szolgáltak:
  • hogy Kispetinek már nem görbül el a szája, mikor meglát minket, egyszer volt olyan hogy hosszú idő után nem ismert meg, de aztán újra összebratyiztunk, 
  • ahogy Panni érdeklődve néz körül nálunk.
  • hogy már Pannival is jobb a kapcsolatunk, 
  • Panni rajzai, melyek az emlékdobozomban lapulnak,
  • hogy a gyerekek szeretnek velünk, nálunk lenni, 
  • történt egy kis összezördülés köztem és Zsófi között, de búcsúzáskor ő jött oda hozzám mosolyogva puszit adni, és Szeretlek köri!-vel megölelt, pedig nem is én vagyok a keresztanyja, 
  • hogy Csabi visszafordult a kapuból és mosolyogva integetett, 
  • hogy Gabi felhív és csak úgy átjön, aztán hozza magával az egész tesó brancsot, és Kispetivel meg Pannival ismerkednek, 
  • ahogy Gabi a telefonbeszélgetésünkkor búcsúzik: szeretlek köri. Eddig még így nem mondta ki, 
  • hogy Gabit és Zsófit fellépni láthattam a színjátszó kör előadásával, a végén Zsófi nem értette miért volt könnyes a szemem...szerintem ezt nem kell magyarázni, már ő is érti, 
  • hogy mikor a lányokat fellépés után hazavittem, épp a bejárati ajtóban álltam, mikor Gabi visszafordul: Szeretlek köri!, Zsófi és az apukájuk előtt, 
  • palacsintát sütni a gyerekeknek, Gabinak ilyenkor mindig felcsillan a szeme, az a kedvenc kajája, 
  • hogy Gabi már nőiesebb cipőt hord, fura, mert már egy magas velem, 
  • mikor Zsófi zumbán rohan felém, és átölel, Tamást szintúgy, 
  • mikor Gabi keresztapjával beszélget, és én már nem is kellek, 
  • beszélgetés Judittal és Beával,
  • közös teázás Reni barátnőmmel, 
  • hogy I. szomszédom kérdi, mitől ilyen szépek a virágaim, 
  • hogy már lihegés nélkül bírom a zumba órákat,emlékszem az első órán augusztusban már félidőben az oszlopot támasztottam, hogy elég nem bírom!,
  • egy kellemes este egy kedves fiatal párral, áthívtuk őket borozgatni, velük volt kislányuk is, nagyon édi gyerek, 
  • hogy férj támogat midenben, és segít hogy nekem jobb legyen.



Nincsenek megjegyzések: