2016. november 3., csütörtök

Novemberi tervek


Mivel már mától van rendes net itthon, és nem kell férjre várni, míg megjön munkából és varázsol nekem internetet, tudok nap közben is írni. Nagyon klassz dolog ez így. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire fog nekem hiányozni a világ háló, sosem voltam az a fajta régen. Be kellett látnom, hogy pedig mégis. De, mint tudjuk, az idő és az ember mindig változik. Net nélkül szinte mozdulni nem tudtam, ami a munkát illeti. Fordításhoz, a tanácsadáshoz is szükségem volt rá, nem is beszélve a blogról. 


Október hónapja adott hideget-meleget. Mindjárt a hónap elején az élet a pofánkba vágta a zord igazságot, mellyel mi laikus emberek nehezen birkózunk meg, de nem tudunk mit tenni, ezzel együtt kell élni. Ezek olyan hetek voltak (és még lesznek is), mikor is jobban szükségünk volt egymás támogatására, meg másoknak a mi támogatásunkra. Úgy érzem minden ami történik, erősebbé tesz engem, és a témában  férjjel nagyon egy hullámhosszon vagyunk. Erősebbé válunk, mint házasok, hiszen sok mindenki bízik bennünk, és ezáltal mi is magunkban. Ez nagyon jó érzés, de másod részt felelősség is, vajon, jól cselekszünk e? Mindenképpen védeni akarjuk azokat, akik nekünk a legfontosabbak...Na de evezzünk vidámabb vizekre. Voltak azért jóóó pillanatok is. A közös szülinapozások sógorékkal, bátyámékkal, meglátogattuk a kereszt gyerekeinket, kihasználva  a szép napos időt fotóztam a Kis-Duna partján, és több doboznyi csomagot adtam le egy segély szervezetnek. Ezekből született itt-ott képes poszt, az őszre is hangolódtunk, és túl éltünk egy disznó torost is. Volt pár kulturális program is a faluban. Október 17-én az Ifjú Szívek néptánc együttes fergeteges műsort adott a helyi kultúr házban, előtte báb fesztivált volt, ahol a Zsófi is szerepelt, és nemrégiben külsősként beültem a kultúr házban az iskolások számára szervezett tánctörténeti tanórára, szintén a kultúr házba. Ezen az eseményen az ikrek, Zsófi és Csabi is néptáncoltak. A tanóra tananyagát a Csallóközi tánc együttes szerkesztette és táncolta el, valamint közbe-közbe volt szöveges ismertetés is az egyes tánc fajtákról a múlt századokból.

Továbbra is járok coaching ülésekre. Nagyon hasznomra válik, sokat segít, folyamatosan dolgozom a személyes fejlődésemen, és igyekszem nagyobb önismeretre szert tenni. Hihetetlen, hogy milyen mélyre tudtam lelkiekben "leásni" eddig a sok felgyülemlett réteg alá, ami jó, mert sok energiát szabadít fel bennem.  Ebben a fejlődésben segít az a meseterápiás önismereti csoport is, aminek a tagja lettem, két hetente találkozunk, és a mesék világában keressük önmagunkat, segít az érzéseink mögé látni, megtalálni azt az életet, amerre tartani szeretnénk. Eddig, az ünnepek miatt, még csak egy ülésünk volt, és már alig várom a következőt. 

Hivatalos ügyek intézésében sem volt hiány:  az új személyi igazolványok az új címmel elintézve, vele együtt beregisztráltattuk az elektronikus aláírásainkat, így az otthon kényelméből neten keresztül intézhetjük a hivatalos ügyeket, van állandó lakhelyünk (anyuéknál), bejelentettük az új posta címünket ( minden posta ide a házhoz érkezik), mindkét autó új rendszámtáblát kapott (mivel más járásba költöztünk). Ja és már TV is megy, mármint adás is van benne, így már élvezzük, hogy esténként van választási lehetőség, és nem csak a Gilmor Girls-t nézzük.  A házról már tudósítottam.

Folyamatosan fordítok a weboldalnak, már ahogy eddig a netes adataim engedték.  Az BLOG KIDS részen belül nézelődve ráakadhattok a fordításaimra. Közben a cikkek mellett, saját rovatom is indult, így egy kis reklámot adva a tanácsadásnak. A cikkeim itt és itt olvashatóak el. A harmadik poszt is megszületett azóta, ami a hétvégén kerül fel a weboldalra. A folytatásban írok a harmadik trimeszterről úgy általában, majd magáról a szülésről az én szemszögemből, illetve a gyermekágyi időszakkal és szoptatással is foglalkozom. A tanácsadás kapcsán készültek új szórólapok, névjegy kártyák, többet posztolok róla ismert netes oldalakon, szórólapok kerültek központi helyekre, holnap egy kisbaba ruha börze keretén belül lesznek szórólapok adva a kismamáknak, valamint  ma felvettem a kapcsolatot egy baba-mama klubbal is. Még a hónap elején megvettem egy újonnan kiadott szakkönyvet a terhességről-szülésről-szoptatásról-babamasszázsról, amiből folyamatosan frissítem az ismereteimet, igaz magán tanulási jelleggel.

Olvasás terén igyekeztem a sok teendő mellett erre is időt szakítani. Per pillanat  a szakkönyven kívül három könyvbe is belekezdtem, az egyikről nemsokára poszt is lesz. A másik kettő nem éppen regény: egy expedíciós út dokumentumkönyve, a másik (az az a harmadik) meg Antony de Mello egy szerzeménye.

Remélem november egy kellemesebb szelet hoz, és minden leüllepszik, aminek leüllepednie kell, de ha ez nem is sikerül, kitartunk és segítünk, ahogy csak lehet. Szombaton lesz a hatodik MNLJ konfenrencia, már alig várom, hogy ott lehessek. Tavaly is az öszi szemináriumra tudtam elmenni, és nagyon emlékezetes egy nap volt.  Utána hétfőn vár ránk a következő meseterápiás ülés, előtte még el kell olvasnom és értelmeznem a "tananyagot", és vasárnap, ha semmi házépítési munka nem jön közbe, meglátogatni a keresztgyerekeinket és sógoréket is persze, amennyire lehet és tudok, haladni a karácsonyi készületekkel. Főleg az ajándékokat, amit lehet, a hónapban beszerezni, és konkretizálni, kinek milyen SK ajándékkal kedveskedünk. Folytatni a cikkforditást, illetve az írást, találkozni a barátokkal is, jól jönne egy borogatós, beszélgetős este. Most más nem jut eszembe, a többit majd a november rendezi.

Meglátogattuk Léna babát is:))

Lui kedvenc alvó póza mostanában.

Itt az utánpótlás.

Csabi, aki segített keverni a zsírt és előtte vágta is.

Nincsenek megjegyzések: