2017. március 14., kedd

Almás sajttorta

Vasárnap férj név napja alkalmából láttuk vendégül a szüleit és sógorékat. Jóval előtte már tudtam, mit sütök ez alkalomra. Olyat választottam, amit még soha nem sütöttem. Nemcsak új receptet próbáltam ki, hanem más elkészítési módot is. Egyébként minden új receptet a rokonokon próbálok ki, rajtuk keresztül kísérletezek. Sosem én kóstolom meg elsőnek. Remélem eddig a pitéimmel jól vizsgáztam.😉
Pár nappal előtte szereztem be a hozzávalókat. Mascarponéval, háztartási keksszel még sosem dolgoztam, úgy hogy torta legyen belőle. A háztartási kekszet falunk boltjátban vettem. Éppen akciós is volt, de szokásomhoz híven, amit már férj nagyon jól ismer, kicsit félrenéztem. A nagyobb csomagolású volt leértékelve, és én  melyikből spajzoltam be? Hát a kisebből!  Erről a kedves pénztáros hölgy informált....Na azt hittem mentem füst gőzölög ki a fülemből és orromból, de mondom nem baj, akkor elviszem az utolsó darab nagy csomagolásút is. Férj előtt ezt már elsumákoltam, elég neki megemészteni az ezelőtti történteket. 😊 De tudom, ha ezt elolvassa, már csak röhögni fog.😁

A sütéshez még szombat este, a nagy bevásárlás után fogtam neki. Férj addig kipakolta a vásároltakat. Közbe-közbe tolmácsolt is nekem, ugyanis a recept angolul van írva. Egy időben, mikor még Pozsonyban laktunk, jártam egyéni angol órákra, de a gyomrom valahogy nem vette be a nyelvet, így felhagytam vele. 



Íme, ilyen lett. Sütés után kissé beesett a közepe, de nem voltam szontyi miatta.



Mint mindig, most is leírom, miben változtatnék. Véleményem szerint az ilyen pitéket, vagy tortákat frissibe kell fogyasztani. Én még előző este elkészítettem, hogy másnap ne kelljen ezzel is bíbelődni. Ami viszont kárpótol sok mindenért, hogy Peti sógorom repetát kért. 😊

 Itt még az elkészítés után de még a sütés előtti állapotok uralkodnak.😛

Az utolsó "nyers pillanatok".

A hűtőben lapul még egy mascarpone adag. Szerintem mihamarabb őt is kivégzem. Jöhetnek az ajánlások receptre!
Jaaaa igen, és a recept itt érhető el!!!




Nincsenek megjegyzések: