2017. július 28., péntek

Örömömre szolgál #67



💗a sok szülinapi köszöntés, 
💗meglepi csokrom férjtől és a gyerekektől szülinapomra, a réten szedték, 
💗gyerekkel zenés-táncos délután tartani, 
💗spontán palacsintázás két kedves ismerősömmel zumbáról, 
💗sütögetés Csabival és Zsófival, 
💗Panni gyors látogatása, 
💗egy újabb napraforgó csokor férjtől, 
💗Született feleségeket nézni, nem csak egyedül, 
💗szülinapi ajándékaim barátnőimtől, 
💗jogázás Reni barátnőmmel, 
💗szülinapi ajándékot kapni a szomszéd kislánytól, 
💗isteni finom, ízletes, édes sárga dinnyét kapni a szomszédtól, 
💗hogy Zsófi gyakran megölel, 
💗szülinapi ajándékot kapni a szomszédoktól, köztük egy szép hortenziát, 
💗hogy virágzik a leanderom, muskátlim, hogy az orchideáim gyönyörűek,
💗imádom a házunkat, igen még mindig, annyira jó körbe járni, és visszaemlékezni, hogy mindez a miénk, és hónapról hónapra  szebb lett,
💗először voltam táborozni a helyi nappali táborban mint felnőtt felügyelet és kisegítő, nagyon jó volt, sok kedves embert ismertem meg, 
💗selmeci szülinapi köszöntések, és ajándékok a rokonoktól, én személy szerint nem gondoltam ajándékozásra,  nagyon  hálás vagyok értük, nagyon jókat kaptam, 
💗mikor Zsófi meglát, és siet oda hozzám puszit adni, 
💗Pannival játszani a selmeci családi hétvégén,
💗rendeltem tortákat a szülinapomra, és mikor az eladó kedvesen azt mondja, nem gondolta volna, hogy 30 éves vagyok,
💗hogy Selmecen találtunk egy igazán rusztikus kis fali szekrénykét az étkező falára, még hétfőn feltettük férjjel.

Nincsenek megjegyzések: