2017. október 3., kedd

Viszlát szeptember, helló október!


Hát szeptember nem igazán kedvezett a blogolásnak, pedig sok téma volt a fejemben. Valami oknál fogva nem ment az írás, nem éreztem szükségletnek, hogy leírjam a dolgokat. Pedig azért sok minden történt, köztük jó és rossz is. Megérkezett az esős időszak is, igaz nem állandóra, de azért volt belőle bőven. Az elmúlt pár nap viszont megajándékozott bennünket az igazi vénasszonyok nyarával, mindennel ami jár vele. Napsütés, ami még melegített is, szélcsendes idő, igazi kirándulásos napok. A mai nappal úgy néz ki, kicsit nélkülöznünk kell ezt a jót, de reményeim szerint a napsugarak még elérnek hozzánk. Na de elég a rinyából, nézzük csak hogy alakult szeptember.


Munka

Bizony a munka, szerencsére, most is lefoglalt. Mindig örülök az új jelentkezőknek, az mindig egy új kihívás. Minden tanácsadás végül is ugyanarról szól, de ömagában véve mindig más. Minden kismamának vagy már friss anyukának igyekszem ugyanazt a szintet nyújtani, de mindig másképpen folynak a tanácsadások. És éppen ettől olyan egyéni. Az előző összegzésben már beharangoztam, hogy folytatódik a szoptatási kurzusom Nagyszombatban. Előtte való héten sikeresen letudtam a gyakorló utat, és még a másik két napot is, amikor már élesben, egyedül indultam útnak. Mi az egyetemen tanultunk a szoptatásról, annak fontosságáról, a gyermekágyról, a mellek ápolásáról, viszont, ha az ember színvonalasa akarja csinálni, és én úgy akarom csinálni, akkor szükség van további képzésre. Végül a szlovákkal sem volt probléma, gond nélkül bemutatkoztam 30 ember előtt😁, és mint egyetlen magyar és gyermektelen résztvevő kitűntem a tömegből.😊
A MK csapatával most online szinten tartottuk a kapcsolatot. L. a projekt megálmodója és alapítója, egy időre engem bízott meg, hogy idézem "tartsd a frontot". Minden erőmmel ezen voltam, s vagyok, míg szükséges. Nagyon jó egy ilyen csapathoz tartozni, akikkel simán megy a munka, a csapat munka. Több cikkünk is felkerült a web oldalra, akit érdekel, itt elérhetőek. 
Szeptember 23-án pedig sor került a családi napra, ahová meghívást kaptam előadóként. Hát ott is egy ideg voltam, mert hogy izé-hozé, én meg nem beszéltem sok ember előtt, de végül is nem volt sok hallgatóm, de annál több hozzám intézett kérdés. Nagyon érdekes, és hasznos előadások folytak, melyeken én is ott ültem, mint hallgató, és ily módon is gyarapítottam tudásom.
A hónap végén pedig felkeresett egy újabb hetilap, hogy legyek állandó rovatszerkesztőjük. Még egyeztetés alatt a dolog. 

Mit csináltunk, merre jártunk?

Kereszt fiúnk, Péter Gábor társaságát élvezhettük kb. négy napig. A család többi tagja kirándulni ment. Nagyon jól elvoltunk így hármasban, na meg hatosban: mi ketten férjjel, Kispeti és Gabi, Zsófi és Csabi. Bicajozni is voltunk, meg sétálni is, meg játszó házban. Ezt megelőző szombaton a szomszéd invitálására elmentem egy jóga nyílt napra. Egy sport központ sport napot tartott, ahol volt lehetőség ingyen jógázni, meg más sport ágazatok bemutatóját megnézni. Hát nem bántam meg. Gyönyörű, napsütéses idő, kinn voltunk a szabadban, és mi meg rajtunk kívül jó néhányan jógáztunk. Annyira feltöltött energiával! A kedvem is jobb lett. És hogy ne csak a testünkkel foglalkozzunk, férjet rávettem jöjjön el velem egy Életkedv előadásra. Hát el is mentünk, előtte még szétnéztünk a  37. Csallóközi vásárban. Igaz nem vagyunk egy nagy vásárban járók, itt is tettünk egy nagy kört, ettünk, meg vettünk egy apróságot, aztán elég is volt. A hónap utolsó vasárnapján a szomszédba voltunk hivatalosak szülinapra, tesóval is eljutottunk bringázni, elkezdtünk egy új sorozatot is nézni.
Igyekszem magam tartani a kevesebb hulladékot a háztartásban projektemhez. Folyamatosan gyűjtöm a poszthoz az anyagot, nemsokára a blogon.
Férj is nagy lépéseket tett, köztük hosszaz várakozás után végre sikerült megegyezi a helyi alapsuli igazgatójával, hogy engedélyezze a csillagászat kört Tamás vezetése alatt. Egyenlőre a vasárnapokat látjuk reálisnak, reméljük nemsokára beindul a dolog, jelentkezők már vannak.


Erikának, férj anyukájának név napjára sütöttem ezt a fordított barackos pitét, recept itt

Délutáni közös forró csokizások.


A gyerekek nagyon vigyáztak rá. A kis lurkónak főleg Zsófi jött be.😊

Séta közben, szedjük a diót, na meg esszük is a diót a földről, Kispeti  meg durmolt a kocsiban közben.


Terveim októberra:

  • társszervezőként veszek részt a 15 éves osztálytalink szervezésében, 7.én lesz, jó lesz több év után újra egy kellemes estét tölteni a volt osztálytársakkal, 
  • sikeresen letudni a tanfolyam következő két napját, 
  • október 14-re meghívást kaptam egy újabb baba ruha börzére, oda elmenni, és terjeszteni az Igét, 😊
  • felköszönteni Móni sógornőmet, bátyámat, sógoromat és persze fincsi tortát sütni férj születésnapjára, 
  • október 8-án színház előadás lesz a kultúr házban, azon részt venni, 
  • sok programot találtam, amire férjjel elmehetnénk, remélem egy-kettőre sikerül eljutnunk, 
  • őszi sétát tenni a gyerekekkel és férjjel, 
  • egy-két karácsonyi ajándékot már leegyeztem, a többit is szépen sorjában listába kellene foglalni, és amit lehet időben beszerezni, 
  • mivel az almás sütések kimaradtak, azt pótolni.
És ennyi, több nem jut eszembem mit lehetne még a az elkövetkező 31 (már cak 28) napba besűríteni. Reméljük nem várt fordulatokat hoz majd....😊

Nincsenek megjegyzések: