2019. október 20., vasárnap

Ajándéklista

Égnek állt a hajam, amikor egyik nap a szociális hálón megláttam egy számlálót, hogy hány nap van még karácsonyig. Emberek, még csak október közepe van, na jó kicsit utána pár nappal. De ez enyhén is felháborító!! Még ősz van, és jó lenne őt megtisztelni azzal, hogy ki is élvezzük a szép őszi napokat, és nem karácsonyi dalokat hallgatni már ilyenkor. Ami kicsit ellentétes azzal, hogy milyen szép, napsütötte idő és varászlatos színek kápráztatnak el bennünket októberben. 
Ezt csak így a margóra....

Ami az ajándékozást illet, szép csendben tervezgetek, nézelődöm, inspirálódok. Egyelőre van pár ötletem, a héten jobban nekifeszülök a keresésnek.



A Zero Waste egyik alapelve az is, hogy csakis olyan ajándékot vegyél, vagy kapjál, aminek valamilyen célja van, tehát szerepel a kívánság listádon. Igen, tudom, tisztában vagyok vele, hogy ez így nem mindenkinek jön be és tetszik, de szívesebben látom azt a fa alatt, amit használni, élvezni is fogok, minthogy ott porosodjon a polcon, vagy netán ki nem használt valamiként végezze a szekrényben. A másik szempont meg az, hogy így a családnak is megkönnyítem a dolgát, és nem veszik meg az ötödik sálat, a huszadik bögrét. Csak példa volt. 

Akkor lássuk a medvét:

- telefontok. Szembe jött velem egy olyan oldal, e-shop, ahol fából készítenek telefontokokat, és az árból fák ültetését segítik. https://authenticwood.sk/kategoria/drevene-kryty/samsung/s9/

- ismét szembe jött velem, hogyan máshogy ez a dolog, és nagyon elnyerte a tetszésemet. Szeretek ilyen önfejlesztő, önsegítő dolgokat, legyen az könyv, hálanapló, film, vagy egyéni, illetve csoportos személyiségfejlesztős terápia. Most éppen októberben indul az irodalomterápia. És véleményem szerint az embernek folyamatosan kell magán dolgozni, fejleszteni magát. https://kollarannacoach.hu/modern-istenno-kartya-elorendeles/?fbclid=IwAR05joNGm-GipUydJcJObv82GJuiqMOvCS_fkG9sHXJe3_8gPCPABkDZOcw

- mandalafestésen már voltam, kétszer is, így az már kilőve. DE! Láttam, szintén a szociális hálón minden napra egy idézetet mandalás képpel. Nem tudom van-e lehetőség mandalás naptárt szerezni, szlovákul is örülnék neki. Tökéletese mutatna az íróasztalomon egy mandalás asztali naptár. Ahonnan inspirálódni lehet, magyar oldal: http://www.lelekcsengettyu.hu/?fbclid=IwAR1CnL4ZOE9oFuV3JWE5a_RmYSOGY1X0jyhcM26jEFWbiWLDlA6djf3xdYA

- a karórám má nagyon lestrapáld állapotban van, így eljött az idő megtalálni az utódját. A digitális órát már nagyon megszoktam, viszont azokból nics sok választék. Nem is a külső annyira a lényeg, hanem hogy a célt szolgálja. 

- egy szép nagy lámpásnak nagzon örülnék, és ez közö ajándékként is passzolna. Ezt azoknak, akik mindig így ajándékoznak. 

-ha valaki ajándékkétn szeretné ezt a kutyamenhelyet, vagy cicamenhelyet támogatni, nemcsak én lennék nagyon hálás...

- egy sál-sapka kombináció😁. Igen, tudom mit írtam pár sorral feljebb. Ez még hiányzik a téli komfortomhoz. Van egy, a mindennapokra, de egy hölgynek legyen már egy ilyen, szép, elegáns kiegészítője is. Amit el tudok képzelni, az a barnás-bordós-szürkés. Az előző, amit elajándékoztam, műszálak is voltak benne, mindig beleakadt a cipzárba. Van egy szörke ünneplős téli kabátom és egy bordós kesztyűm. 


Úgy érzem ennyi elég is lenne. 

Nincsenek megjegyzések: