2015. október 18., vasárnap

Férjecském szülinapja


Ma délután Tamás szülinapja alkalmából vendégek jöttek hozzánk. Hosszas előzetes egyeztetés után, de eljöttek. Voltunk is páran, paráztam is, hogy lesz e elég hely 11 embernek egy két szobás panelházban, de amint tudjuk, sok jó ember kis helyen is elfér. Nagyon jó volt a hangulat, a két család jól elszórakozott. Tamás szüleitől kaptunk vásár fiát, ő egy üveg bort, én pedig egy cuki piros szivecskés konykötényt. Miután minden vendég megjelent, és túl voltunk az ajándékozáson  is, következett a torta, azaz torták. Gondoltam kettőt sütök, mit nekem két torta, hisz még életemben nem sütöttem tortát, ááá menni fog, és sokan is voltunk. Az egyik túros volt eperrel kirakva a szélén, a másik pedig banános milka tejcsokis bevonattal naracsdarabkákkal a tetején. Hát ették, na....Szüleim és bátyámék oda voltak a keresztlányunkért Panniért, aki kellőképpen szórakoztatta is a vendégsereget. Az apum nem játszott velem ennyit kiskoromban.:-). Rajzoltak, viccelőttek, nevetgéltek, szóval a kiscsajszi teljesen levette őt és a többieket is a  lábukról. Összegezve szuper volt minden, az ajándékok, hogy egyre többet vagyunk így együtt és remélem lesznek még ilyen születésnapok.  



Itt éppen sütök, de szerintem ez mindekinek világos.




...és a végeredmény


Az ünnepelt feladatát végzi.


Az én vásár fia ajándékom.


Bátyám és Móni sógornőm ajándékának egy része, a másik fele csupa-csupa finomság, ahogy szüleim ajándéka is.


Tamás kedves keresztszüleinek szuper ajándéka.


Tamás vásár fia ajándéka.


Krisztától és Petitől kapott könyt ajándékba, amit pár nap alatt el is olvasott.













Nincsenek megjegyzések: