2015. október 9., péntek

Reggeli pillanatok

Szeretem a reggeleket. Számomra mindig egy lehetőséget ad, valami jót, jobbat, hasznosat tenni mind előző nap. De nincs reggel KÁVÉ nélkül, az nélkül nem teljes a reggel, ha esetleg úgy alakul, hogy kimarad a reggeli rituáléból, hatását érzem egész nap. Kávézás közben elmélkedem, átgondolom a napom, mik a teendők, mit főzök aznap, miről blogoljak, szóóóval kellenek nekem ezek a kávés reggelek. Példának okáért egy nekem való karácsonyi ajándék jutott az eszembe. Ha már ősz , és ha már aztán tél, ha már reggeli kávézások, ha már hűvösebb van, ha már vékony a mostani köntösöm, akkor legyen egy melegebb, pihe-puha(ahogy Panni mondaná)köntösöm is. Egy kis képes ízelítő, mi is tetszene:


Imádom a gőzölgő kávé illatát.


Bár a fehér nem a kedvenc színem, sőt nem is tudom van e ilyen színű ruhadarabom. Jobban tetszene pirosban, hogy harmonizáljon a pizsamámmal és a piros melegítő papucsomhoz, amit tavaly Krisztáéktól kaptam ajándékba.....óóóó nem is vagyok mániás.....:-)








Nincsenek megjegyzések: