2017. február 9., csütörtök

Örömömre szolgál #55




  • hogy Panni KisPeti szülinapján azt mondta, mellé üljek majd ebédnél, 😊
  • Kispeti überszuperédes mosolyai, megzabálom a kölköt, 😊
  • Gabi és Zsófi vasárnap nálunk ebédeltek, délelőtt sütöttünk egy gyors gyümölcsöset, egyfolytában beszéltek, suliról, iskolatársakról, 
  • majd délután Zsófi bábos fellépését megnézni a kultúrházban, és amikor rohant oda hozzám, hogy egy szereplő nem jött el, és bepánikolt kicsit, de amint beszéltem vele, megnyugodott és mosolygva ment vissza a többiekhez, 
  • mikor Gabi engem hív fel, ha segíteni kell az angol leckéjében, még akkor is, mikor tudja, nem tudok angolul,  de hála istennek olya volt mellettem, aki meg tud😊
  • mikor a péksében a tanító néni ezt mondja: Most te vagy a gyerekek védőbástyája, könnyes lett a szemem, 
  • szombati beszélgetős est bátyusnál,
  • hogy nem sajnálom magamtól az időt olvasásra, végre, képes vagyok szinte minden időmet az önfejlesztésre fordítani, órákat töltök könyveket bújva, de muszáj frissíteni az agyamat, 
  • kényelmes, puha edző nadrágot venni a Kriston tornára, 
  • ezen a tornán egy kliensem barátnőjével találkozni, és tőle hallani, hogy a kliensem meg van elégedve a tanácsadással, 
  • hogy már melegebb van, emberek én már érzem a tavaszt!!!!
  • Évike barátnőmmel messengeren önteni egymásba a reményt, 
  • Adele-t hallganti, igen még mindiiiiig, éljen a Rolling in the Deep!!!!
  • már egy hónapja esti programként férjjel a Lost sororozat előtt tunyulunk. Nagyon jó sorozat, nekünk bejön, oda kell figyelni, néha nehéz követni a történéseket és az összefüggéséket megtalálni. Minden este úgy fekszem le, hogy újabb dolgot nem értek benne. Férj szerint ez lesz a vesztem, mert ez egy direkt ilyen sorozat, ahol nem lehet mindent ésszel felfogni. És nem utolsó sorban cukiiii benne a doki, nyugi ezt férj is tudja😉. Mármint, hogy nekem cuki, nem neki...
  • hogy pár nap, és megjönnek a rendelt könyveim, újakkal bővítem a könyvespolcom, természetesen szakkönyvek.


Nincsenek megjegyzések: