2017. november 4., szombat

Viszlát október, helló november!


Én nem tudom, hogy csinálják, de ezek a hónapok nagy gyorsasággal követik egymást. Csak egy kicsit hunytam be a szemem, akkor még augusztus volt, most meg körbe nézek magam körül, és már november első hetét tapossuk. A FB-on meg már visszaszámlálás van Karácsonyig! Mi van itt, emberek, és mi lesz december utolsó heteiben! Hogy ne kelljen már most a nagy tolongásra az üzletekben gondolni, gondoljunk vissza októberre, milyen is volt.


www.pinterest.com



  Október első szombatján volt a 15 éves alap sulis osztály találkozónk. Akaratlanul is társszevezőként estem bele a dologba. Hosszas egyeztetés után Reni barátnőmmel kézbesítettük a meghívót osztály főnökünknek, utána pénztárosként bezsebeltem a sok lóvét az osztály társaktól, majd egy másik osztálytársnőmmel beszereztük az ajándékot, és megemlékeztünk hosszas betegség után elhunyt társunkról is a temetőben. Igaz sokan nem jöttek el, de nagyon örültünk azoknak, akik ott voltak velünk. Beszélgettünk, nevettünk, jól éreztük magunkat.
   A következő hétvégén megünnepeltük férj xx-dik születésnapját. Előző este elkészült a torta, és másnap délelőtt pedig hideg tálat gyártottunk egy kedves szomszédommal, akinek ezúton is köszönöm a segítségét. Mindenki nagyon dícsérte, remélem azért, mert ízlett is. Péntek este szóró lapozás közben (az említett szomszéd csajszi jógát hirdetett meg a faluban, és segítettem neki szórólapot osztogatni) jött tőle az ötlet, hogy ő tud olyat, és szívesen segít. Megtetszett  a dolog. A végén finomabb lett a mi salátánk, mint amit a szülinapomra rendeltem.


Egyébként már megrendelést is kaptunk hideg tálak készítésére. Valaki látta a képet, és megkért csináljunk neki négy tálat. Még gondolkodás fázisban vagyunk.




   Férj is megkezdte csillagászati szak körét a helyi alapsuliban. Egy hat tagból álló állandó kis csoport gyűlt össze, akik péntekről péntekre mindig ott vannak, és falják férj szavait. A visszhangból látni, hogy tetszik nekik. Én is ott vagyok, mint férj asszisztense, aki beszerzi a gurulós táblát, filcet, gyurmát, és egy kis megérdemelt nyammogni valót a szak kör végére, hogy mindenki ott volt.  Ami a legjobb, hogy a gyerekek itt nem használnak internetet, se tábla gépet, se más elektronikai kütyüt, hanem könyvet, a saját képzeletüket, és gyurmából építik fel a bolygókat és számolnak, milyen messze is vannak azok egymástól. 
   A lányokkal autó kiállításra is eljutottunk. Spontán volt az egész. Jó kis közös program volt, utána meglátogattuk Léván a szülőket. Szebbnél szebb négykerekű járművek voltak kiállítva, köztük volt a miénk is, egy bibivel, hogy a kiállított példányban nem volt beépített gyerek ülés. Férjnek egyből jobban tetszett a miénk. 😊




   Én a munkában ismét egy sikeres hónapot zárhatok. Vannak új kliensek, a tanácsadásnak is egyre több a követője, már túl vagyunk a bűvös 1000-s számon, megjelent egy cikkem Életvitel terhesség alatt címmel egy helyi heti lapban, következő cikkekre is lehet örülni, ahogy időm engedi, megjelennek. Reklámozás ügyében egy másik újság is felkeresett, hogy reklám felületet kínálnak, sőt egy nemrég nyílt patika tulajdonosa és vezetője keresett fel együttműködés céljából. Ő osztogatni fogja a reklám anyagomat a gyógyszertárában, valamint az épületben lévő nőgyógyászati rendelőkben (egy magán rendelő intézetben van a patika), s cserébe én hozzá irányítom a klienseimet. Egyeztettem vele, mivel bővítse  még a kínálatot. Hogy magasabb szinten űzzem ezt a tanácsadást, s  a terjesztést, weboldal is készül. Férj elkezdte, az alapokat ő megcsinálta, azóta én szerkesztem saját magamnak, nemsokára hivatalosan is közzé tesszük. A szoptatási kurzus etapjait is letudtam októberben, már "csak" a vizsga van hátra.  Baba-mama ruha börzékre (kettőre) ismét meghívást kaptam, amit örömmel el is fogadtam, és több Kismamával is beszéltem, úgy érzem eredményesen. Nagyon pozitívan fogadták, hogy van olyan is, aki házhoz megy. A Minority Kids projektben haladunk gőz erőkkel előre, a szakemberektől folyamatosan jönnek a cikkek, írások, már több hétre be van osztva, mikor mi kerül fel a webre. Egy az én kezem munkájából is született, az otthonszülésről, akit érdekli, itt elolvashatja. 


Novemberi tervek:

  • tanulni és tanulni, hogy megcsináljam a szoptatási vizsgát, november 21-22, 
  • jelentkeztem egy baba hordozási kurzusra is Pozsonyba, két napos lesz, a végén oklevelet kapunk, november 10-11
  • motivációs tréningen is részt veszek, azaz már vettem, ma (nov.4-én volt), egy egész napos tanfolyam, hogyan motiváld magad sikeressé az élet minden területén, 
  • kirándulni is megyünk, nagyon várom,  egy újabb szép, európai várost járunk be, nov.16-19
  • egy kedves barátnőmmel találkozni, akivel már évek óta nem láttuk egymást, 
  • tovább jógázni, pilatesezni, olvasni (most még ezt olvasom, már korábban el akartam olvasni, csak közben meg ezt olvastam)
  • szülinapi, karácsonyi ajándékokat beszerezni, nem akarom decemberre hagyni, 
  • férjjel közös programot tervezni, és persze ott is lenni.😁
Hú, hát november húzós lesz, de pihenni is fogunk tudni, remélhetőleg. 😊

Nincsenek megjegyzések: