2017. április 7., péntek

Örömömre szolgál #59





  • hogy Gabi nagyon örült a szülinapi ajándékának,  MP3 lejátszót vettünk neki, amit különben ő választott ki, de így is hatalmas volt öröm az részéről, és így a mi részünkről is, hogy örült neki, amit mi sem bizonyít jobban, hogy agyon ölelgetett minket, keresztapja, azaz férj még meglepte egy szép csokorral, aminek virágjait férj válogatta össze, én pedg még sütöttem neki palacsointát, az a kedvence,
  • hogy a hétvégén voltak nálunk a gyerekek, moziztak, kinn a szép időben játszottak, autót mostak, együtt készítettük a szombati reggelit (bundás fahéjas sült almát), és hogy szombaton a rakott burgonyámból háromszor is ettek, úgy ízlett nekik, 
  • spontán vasárnapi piknik férjjel a Kis-Duna tőkési Duna ágánal a mólón, szuper, napsütötte idő volt, 
  • a fincsi fahéjas, meggyes forró csokim habbal, amit Léván Tamás anyukája csinált nekem, 
  • ajándékot kapni egy friss anyukától, akinél tanácsadást tartottam szoptatással kapcsolatban, a fizettségem mellé kaptam, 
  • ugró iskolázni a gyerekekkel, még én is kipróbáltam, 
  • férj szép meglepi csokra nekem, 
  • Aranyhajat nézni HBO-n, nagyon kedves egy mese.

Nincsenek megjegyzések: