2017. április 20., csütörtök

Tavaszi szél - TAG





Tegnap bukkantam rá erre a posztra egy másik blogon, és mondhatom, szinte soha jobbkor. Naná, hogy most fogok írni a tavaszról, amikor kinn dúlnak tavasz és a visszatérő teles idő közti viszályok, melyet hideg, erős szél, eső és majdnem szélvihar formájában érzékelünk mi, emberek is. Most a lelkemnek is jót tesz ez a bejegyzés, úgy hiszem. Akkor ne vesztegessük az időt!


Mi az első szó, ami eszedbe jut a tavaszról?

-újjászületés

Mi a kedvenc tavaszi jeleneted?

Madár csicsergést hallgatva kellemes napsugarakra ébredni reggel, és a kávémat szürtyölgetni a nappalinkban, ahol csak a csendet hallom.

Mit tartasz kihívásnak benne?

Mivel a tavasz olyan szeszélyes, mint mi nők😉, így a megfelelő öltözet talán a legnehezebb. Reggel még hűvösebb van kissé, délután meg már röpködnek a pluszok, és mire férjjel kiülünk a teraszra iszogatni, lemenőben a Nap, és már érzem is a pár különbséget. Ja, és mikor a legjobban kellene esernyő, akkor bezzeg nincs nálam.

Mi a legnagyobb terved az idei tavaszra?

Élvezni a jó időt.(??),  sokat kinn lenni a szabadban, és pontról pontra venni a listámat.  Remélem ez az időjárás zavar már csak egy-két nap tart velünk, és utána kárpótlásul még több napsugárban és jó időben lesz részünk. Már nagyon várom, ezek után annál jobban fogjuk értékelni a kellemes meleget.

Fagyizol az első napsütéssel?

 Ezen a téren nagyon óvatos vagyok. Nálam már legalább olyan rövidújjut hordok melegnek kell lennie, hogy elnyaljam az első fagyimat. Idén Zsófival a közös délutánon ettem először az évben jégkrémet, de aznap igazán meleg volt. Olyan sok a már a farmer de még kibírom meleg volt. Úgyhogy én még várok a fagyizással. Egyébként most nagyon foglalkoztat a házi fagyi készítése, talán ez miatt a könyv miatt.

Mikor mered eltenni a  téli ruháid?

Már túl vagyok rajta!😅 Túl buzgó voltam, és már előpakoltam az átmeneti és nyári cuccokat, ami így utána gondolva elhamarkodottnak bizonyult. Azért is, mert most a krakkói utazás előtt elővettem a melegebb pulcsikat is. Kit tudja, talán felmelegedik, talán nem...
Megjegyzem tavaly későbbre tettem a ruhatáram tavasziasítását...

Számodra milyen "színű"a tavasz?

Sárga, piros. lila, kék, zöld, narancs sárga...."pitypang, tulipán, krókusz, nefelejcs, fű, rózsa színű".

Érintett valaha a "tavaszi fáradtság", ha igen mit tettél ellene?

Tavaly harcoltam ezzel, de nem is nevezhető nagyon harcnak, hiszen szabad lefolyást hagytam neki. Nem akartam  leterhelni a szervezetem, hiszen ő jelzett nekem, most jobban pihenésre van szükséged, és nem arra, hogy bizonyítás képpen ennek ellenére is túlhajtsam magam. Így nem estem kétségbe, hagytam magam fáradtnak, kissé lehangoltabbnak lenni, és vártam, míg vége lett. És lett is. Emlékszem már kora délelőtt fáradt voltam, és többet ásítoztam mint egy.....medve, mikor téli álmához készülődik?

Kertészkedős típus vagy? Ha igen, ez hogy zajlik nálad?

Kertészkedős vagyok, olyan virágos kert és konyhakert szinten. Anyunál otthon mindig is szerettem foglalkozni a virágos kerttel, fűvel, öntözgettem a bokrokat, virágokat, rendezgettem őket jobbról balra, majd balról jobbra, ahol kipusztult a fű, ott férjjel füvesítettünk, fákat és bokrokat nyírtunk meg. Fejben már tervezgetem ezerrel, hogy is nézne ki a mi virágoskertünk, hova szeretnék bokrokat, fákat, milyen fákat, milyen fűszer növényeket tennék a konyhakertembe. Talán még poszt is készül majd róla, de egyelőre el kell dolgozni a telken a földet, hogy tisztán lássak. Így, több dombnyi föld kupacot kerülgetve nehézkes.


Nincsenek megjegyzések: