2016. december 22., csütörtök

Egy cipősdoboznyi szeretet





Idén Karácsonykor küldtem először szeretet csomagot egy családnak, és szeretném, ha nálhnk ebből szokás lenne. Utána olvastam honnan ered is ez a dolog. Mint megtudtam Angliából jön, és legelőször egy nagymama küldött egy szegény gyermeknek ilyen csomagot, a világégés után látva a nagy nyomorúságot. Azt akkor még nem gondolta, hogy ezt a tettét több százan. ezren s millióan követik majd. Itt beálltam én is a sorba, és csak azt sajnálom, hogy nem tettem meg ezt hamarabb.
És hogy mit is tartalmaz egy ilyen cipős doboz? Tartós élelmiszert, gyerek kellékeket, játékokat, ruhát.
Itthon kiválasztottam a legnagyobb cipős dobozomat és pár perc múlva össze is állt az adomány. Szívből küldtem, sok szeretettel, ezért is szeretet csomag. Mivel nekünk még gyerekünk nincs, így a ruházatra és tartós élelmiszerre fektettem a hangsúlyt, bár a kreatívos dobozonban akadt egy-két gyerekcucc is.


Ami az én szeretet csomagomba került:
  • nedves törlőkendő, 
  • fogkrém,
  • vastag téli zokni,
  • fehér szvetter,
  • színes kréták, 
  • üveg festék ( a törlőkendők alatt),
  • gomba konzerv, 
  • lekvár, 
  • étcsokoládé,
  • fűszerek, alatta textil zsebkendők, 
  • poros élesztők
  • színes ceruzák
  • két csomag tea, 
  • bab, 
  • lencse, 
  • két csomag piskóta, 
  • valamint egy kis Mikulás.
Remélem a család, akinek a szervezet továbbította, nagy hasznát veszik, és így hozzá tudtam egy kicsivel járulni a karácsony öröméhez. A kupi szobában még vannak ruhával töltött zsákok, azokat szeretném átnézetni férjjel is, mert egy csomó olyan van, amit nem is hord. Januárra ígértem még adományt.



Nincsenek megjegyzések: