2016. december 21., szerda

Kényszerpihenőn

Kb. most én is ilyen morci  vagyok...

Az elmúlt napokban "lehet" túl hajszoltam magam...😌 Sokat tettem-vettem a lakásban, férjjel gardróbot szereltünk, utána még karácsonyi vásárban is voltunk Győrben. Ami azt illeti a vasárnap elég mozgalmas nap volt. Hétfőn elpakoltam a sok karton csomagolást, ami a új bútorok után maradt, bútordarabokat húztam-vonszoltam a-ból b-be, aztán berakodtam a gardrób szekrénybe, függöny tmostam és tettem fel a konyhában, a vendégszobát szép karácsonyi fény füzér világítja meg. Mivel így nem tudjuk lehúzni a rolókat, sötétítőt tettem fel, sokat mostam, port töröltem, garázsban rendezkedtem, összeírtam milyen sütiket kell még megsütnöm, és készítettem házi kókuszos likőrt. Egészen tegnap ötig működtem teljes munka időben. Hatkor szerettem volna elindulni itthonról a tegnapi meseterápiás ülésre, és előtte még kiteregettem és el akartam mosogatni.  És ez az, amit nem kellett volna. Mosogatás közben megpörcenhetett egy pohár széle, amit nem vettem észre, és jól megvágtam a jobb kezemen a hüvelyk ujjamat. Hát mit mondjak, ilyen durván még talán nem vágtam meg magam. Hosszú, mély vágás a csont felett. Még szerencse, hogy mást nem érintett.
Hála istennek, hogy ilyen szomszédaink vannak, és akit hívtam azonnal jött is segíteni.  Után még ét is jöttek megnézni, jól vagyok e. Sajnos úgy vágtam meg magam, hogy nem tudtam a bal kezemmel ellátni a sérülésem.  Ma elég nehézkesen mentek a megszokott hétköznapi mozdulatok, pl. fogat mosni (bal kézzel ügyetlenebb vagyok), vagy egy pulóvert nem tudtam összerakni, de mindent, amit egy kézzel lehetett, azt még beraktam a szekrényekbe.
Férj  tegnap este szépen bekötözte, nem is kellett reggel cserélni. Készültségre nem akartam bemenni, el akartam kerülni a varrást. 
Az volt a legnagyobb problémám, hogy így leamortizálom magam 4 nappal!!! az ünnepek előtt, pedig most jön csak a java. Sötés, főzés, nappali szekrényt is hétfőn kiszállították, össze kell szerelni, abban van segítség.  A baleset előtt még összeírtamm mit kell beszerzni még, hála istennek abban anyu és bátyám segít. Férj pedig bevállaja, hogy jobb kezem lesz sütésnél és főzésnél. Bár jobban csak a sütésnék kell a plusz kéz, főzni tud.
Persze pihentetnem kellene egész nap (még jó, hogy íráskor nem kell a rossz ujjamat használni), de már nem bírok ennyit pihenni. Nem az a fajta ember vagyok én! De megoldjuk! Még pár röpke négy hét, mire újra a régi leszek.😊😓
Férj szerint ez amolyan jelzés, vagy intelem, hogy vegyek vissza a tempóból, és ne tervezzem túl magam...

Nincsenek megjegyzések: