2016. december 14., szerda

Fahéjas-nutellás muffinok

 Advent idején szeretek új sütiket kipróbálni. Az igazat megvallva ezt a muffin már múlt héten elkészítettem. A recept alapján fahéjas porcukorban kell megforgatni az egész muffint. Nekem olyan cukrom nem volt itthon, lusta voltam elmenni a boltba, így amolyan cukrot használtam, ami pedig eléggé ropogott a fogam alatt. Szerintem ez csak engem zavart, a gyerekek felfalták se perc alatt. Aztán nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy már pedig a recept porcukrot követelt, hát akkor kapja is meg. Igen, férj vett is porcukrot. 
Tavaly kaptam én férj szüleitől  ajándékba karis mintázatú muffin papír kosárkákat. Nagyon cukin mutatnak benne a sütik, sőt még karácsonyfás zászlócskák is vannak hozzá, amik kis pálcikára vannak felragasztva, így beleszurkáltam a muffinokba.
Szerintem mindenki érzi,  most jön, hogy de.... Én kicsit változtattam a recepten. Vagyis csak egy lépésben tértem el. Én a fahéjat egyenesen bele a tészta masszába hintettem. Így lett nemcsak szép fahéjas illatú, de fahéjas színű is a muffin. Másod részt meg nem akartam kicsomagolni sütés után a szép karácsonyi kosárkákból. Elrontotta volta az összhangot a pálcikás zászlócskákkal.





Itt még félúton a sütőbe.

Férjnek nagyon bejött, kétszer is felsóhajtott a muffin fölül, hogy milyen finom. Ezért mindig megéri kísérletezni.😉😊

Nincsenek megjegyzések: