2016. február 23., kedd

Hogyan oldjuk a stresszt #3


Nemrég, egy rögtönzött rövidke bevásárlás alkalmával, férjecskémmel feltöltöttük a tea készletemet. Ezek után talán senki nem lepődik meg, ha azt mondom, szeretem a teát. Igen és ezt jól tudja sógor nőm is, akitől pár hónapja kaptam egy nagy csomag teafiltermixet. Sajnos azokat már elfogyasztottam, így pótolni kellett a készletet. Ez alkalommal nem a gyümölcs tea sornál nézelődtem, hanem ( egy isteni szikra jóvoltából) a gyógyteák után nyúltam. Gondoltam, kipróbálok valami más fajta teát, ami segít elviselni ezeket a téli korán sötétedős komor estéket, ja meg aztán az egész nap esik féle napokat is. Az eső nekem jelent jót, letargiássá, depissé válok tőle, meg aztán ehhez jön a bezártság, és vége, káosz van a fejemben. Ezért is kellett már megoldásokhoz folyamodnom, amihez férjem személyében sok támogatás is kapok. 
   A teák, melyekre a választásom(sunk) esett nem volt rossz vásár, mert érzem a különbséget, hogy milyen, ha iszom, és milye, ha nem. Nekem segítenek abban, hogy jobban ellazuljak, és ne uralkodjon el rajtam a szorongás a négy fal között. Igaz, senki nem adta ki parancsba, hogy csak benn lehet eltölteni egy napot, de így egyedül  sokáig kinn bóklászni sem egy nagy élmény. Természetesen járok ki friss levegőt szívni, de a végtelenségig nem lehet a parkban lenni, az embernek van háztartása, frissen született kereszt fia, akivel nagyokat lehet sétálni (ami csúcs szuper), de úgy igazán, maga az érzés, hogy a nyolcadikon laksz, nem múlik el olyan egyszerűen egy hosszú séta után. De, amint azt már írtam, a mozgás is egyfajta stressz oldási lehetőség, amit igyekszem gyakorolni. De vannak rosszabb napok is, mikor még kimozdulni sincs kedvem a lakásból...És ekkor jönnek képbe az én teáim.


Balról jobbra: pozitív hangulatot elősegítő tea, ezt a követi az egy nyugtató tea( egyszer reggel ilyet ittma, hát olyan laza voltam, és a szememet is nehézkesebb volt nyitva tartásra kényszeríteni), és a harmadik a sorban egy energia bomba tea. De tényleg az.


Citromfű- gyömbér kombinációs tea. Ami azt illeti az íze igazán jellegzetes, erősen érezni rajta a gyömbért, ezért is ajánlom az olyan édesszájú emberkéknek mint én is vagyok, csakis legalább két kanál mézzel igyátok. Egyébként nemrég fedeztem fel egyik számomra kedves blogon Dóri ajánlásában: stressz oldó, idegerősítő és hasznos lehet kezdődő depressziónál is. Most is ezt iszogatom.:-).És javítok legalább három kanál méz...

Remélem, hogy a mai hogyan oldjuk a stresszt poszttal is tudtam a hozzám hasonlóknak kicsit segíteni, és ötletet adtam a hirtelen sok probléma hárult rám fajta  feszült időszak enyhítéséhez.


A két bögrés kép forrása: Pinterest.








Nincsenek megjegyzések: