2016. április 14., csütörtök

Örömömre szolgál #32

  • hogy Panni rám mosolygott, 
  • Kispetit pesztrálni, helyesen gagyogott közben, nagyon élvezte ahogy a hintaszékén lengettem neki a lógó játékait, 
  • Gabival moziban voltunk, 
  • gyerekekkel lenni egy teljes szombat délutánt, sok mindent csináltunk, Zsófi segített nekem a takarításban, miután Csabi csatlakozott hozzánk a foci után név-állat-növény-tárgy-ország-falu-várost játszottunk majd dámáztunk, aztán képeket nézegettünk, valami véletlen folytán Zsófi a szobánkban megtalálta az én alap sulis emlék könyvemet és azt nézegettük, 
  • ez a kép, 
  • hogy férjecském letöltötte nekem a Donwtone Abbey harmadik évadát, és így vasalás közben tudtam ott folytatni, ahol a TV-ben abbahagyták, 
  • hogy Tamással közösen kijavítottunk pár "sérülést" a lakásban, de még egyet tökéletesíteni kell, 
  • hogy a hozzánk közeli bevásárló központban kertek fesztiválját rendeztek, és nagy területeken különböző fákat, virágokat, terasz összeállításokat, és sok más udvari megoldásokat állítottak ki, 
  • hogy ma találtam medvehagymát a Lidlben, 
  • Kriszti kuzinommal telefonálni, két órán át ömlesztettük a szót, igen mi tudunk, ha beindulunk, 
  • hogy alakukulnak az ajándékok beszerzése, 
  • hogy kaptunk vissza a villanyból és a lakás rezsiéből, már másodszor, 
  • hogy voltunk a CONECO építkezési kiállításon, nagyon sok rétegű egy kiállítás volt az már tuti, Szlovákia szerintem összes olyan vállalata képviselte magát, akinek egy kicsi köze is van házhoz és mindennel ami azzal kapcsolatos, egy csomó katalógust nyúltunk le, 
  • és hogy egy belépő árát megspórolhattuk, az  Urob si sám-Csináld egyedül  házi barkácsolóknak szóló havilapban(amit minden hónapban jár, egészen pontosan még júliusig) lapult egy ingyenes belépő.





Nincsenek megjegyzések: