2016. április 27., szerda

Tavaszi ajtókopogtató ajándékba

Igaz, már nagyban tart a tavasz (bár az elmúlt pár nap jobban emlékeztet az őszre), talán még most sincs késő egy ilyen jellegű ajándékra. És hogy kinek? Hát kedves Moni sógornőm a jövő héten ünnepli névnapját, és mivel csak hétvégenként futunk össze, ha egyáltalán összejön, ezért az okból is készítettem el neki már most, így egy héttel korábban. Törtem azt a kis agyamat, mivel is lephetném meg. Virágot már kapott tőlünk, konyhai kiegészítőkkel is el láttuk már, valamint legutoljára (karácsonyra) egy nagy, szép oliva zöld ágytakarót hozott neki a Jézuska. Aztán elcsíptem anyu egy fél mondatát, miszerint nincsen ajtódíszük, és ezek után, mintha egy isteni jelként, jött velem szembe ez a blogbejegyzés. Pár olyan ötletet tartalmaz, melyekhez filcet használtak. Én természetesen a kopogtatót választottam, aminek a teljes leírását itt tekinthetitek meg. Az alkotni vágyó kedvemet még a mai esik egész nap filing is fokozta. Tehát elővettem minden olyan alapanyagomat, a filcen kívül, mely jól dukál egy cuki kis tavaszi ajtókopogtatóhoz. 





Kellékek:
  • ragasztó pisztoly,
  • különféle színű filcek,igyekeztem olyanokat választani, melyek tipikus tavaszi színek, 
  • filcbetűk, 
  • gyöngyük, fűzött virágok, fa állatkák, az én esetemben kis csibék és katica bogárkák,(ezek természetesen opcionálisak, én ezeket használtam, de bármi más is alkalmazható, aminek tavaszi jellege van)
  • olló.
Hogyan is kezd?

 Először is, én minden ilyen projektnél, szeretem előre kirakni az összes dolgot, amire szükségem lesz. Bár nem volt ez így mindig, erről Kriszta sógornőm tudna csak igazán mesélni. :-)
 Második lépésként vágj a filcekből vastagabb sávokat, ha kevesebb színűd van akkor ismétlődjenek. Majd, ha ez megvan, szép sorjában ragaszd fel a filc sávokat a koszorúalapra, addig míg be nem fedte az egészet. Ezek után már csak ízlés kérdése, ki hogyan helyezi el a koszorún a  kisebb-nagyobb tavaszi díszeket, nekem úgy sikerült, ahogy az a képeken is látható. Sok variáció van. A fehér masnit én a végén ragasztottam fel, ahogy látni lehet, az is filcből van. És hogy ne legyen "uncsi", a két kis katica bogárka küldetése, hogy színesebbé tegye.


Bízom benne, hogy elnyeri a tetszését, ha igen, arról mindenképpen beszámolok. Addig is....pssst, ez ajándék lesz.


Nincsenek megjegyzések: