2016. április 28., csütörtök

Örömömre szolgál #34

  • hogy Pannival játszóházban voltunk, már egy ideje nem voltunk így hármasban, labdáztunk, ő volt az eladó néni mi ketten Tamással meg a vevők, csúzdázott, könyveket nézegettünk, de volt hogy hagytuk egyedül is játszani, 
  • hogy még aznap este megfürdethettük a keresztgyerekeinket, Panni engedte hogy en fürdessem, Tamás Kispetivel foglalkozott, 
  • hogy Gabi keresztlányunk mailt írt nekünk, hogy mi újság velünk, nagyon örültem neki, és főként mert a keresztapjának írt, amit aztán nekem is közvetítettek, jó látni, hogy amire tanítom(juk), azt nem felejti el, 
  • hogy hosszú kihagyás után újra sikerült összehozni egy talit az egyetlen barátnőmmel az egyetemről, két kislánya van Sara és Anna Katarína (Anna Katalin), úton a harmadik (Michaela)még egy tervben van....noooo hát le a kalappal. Nagyon édi-bédi gyerkőcei vannak, most láttak így másodszor, de ezt a viselkedésükön nem volt érezhető, ölelgettek, fogták a kezem, mosolyogtam rám, én öltöztettem őket oviból hazajövet, utána még játszótereztünk, és ott mondogatták a többi anyukának, hogy én a barátjuk vagyok,
  • hogy a jegyatumatában találtam két jegyet a városi közlekedésre, 
  • házi tésztát csinálni, először életemben,
  • és hogy férjecském szerint, olyan mint a nagymamájáé,  
  • egy gyönyörű boltban nézelődni Selmecbányától nem messze, és ahol megvettük keresztanyám ajándéket szülinapjára,
  • a májusi Evita, nagyon jó, hasznos és értelmes cikkek vannak benne, 
  • hogy nemrég elkezdtem lépcsőzni, a nyolcadikon lakunk, az első alkalom felfele volt a leghúzósabb, majd kiköptem a tüdöm, mire felértem, olyan helyeken is éreztem az izmaimat, ahol azt sem tudtam hogy vannak, bár lihegtem mint aki lefutotta a maratont, de felértem, és azóta mér nemcsak lefele élvezet menni.







Nincsenek megjegyzések: