2016. május 3., kedd

Májusi tervek



Mostanában minden ilyen havi összegzést hasonlóképpen kezdek: ebben a hónapban sem unatkoztunk, illetve mozgalmasan telt. Pedig így van, és ha egyszer így van akkor nem írhatom az ellenkezőjét. Áprilisban sem ültünk a babárjainkon. Tettük a dolgunkat, hogy haladjunk a házzal, de ennek most itt helye nincs, építkezési beszámolóval majd meg jelentkezem. Ezeknek a posztoknak a havi értékelés, beszámoló a lényege, hogy hogyan is teltek a napok, a hetek. Ha majd egyszer valamikor visszaolvasom(ssuk), jó lesz látni, olvasni. 


Akkor lássuk is, hogy miért... Április elején Gabinak volt szülinapja, ez alkalomból egy közös szülinapi mozizásra mentünk Győrbe, igyekeztem testvéreit sem nem elhanyagolni, akkor készült ez a kép a közös déluténunkon. Kispeti is töltött nálunk néhány napot, majd Pannival játszóházban voltunk valamint kapott tőlem egy meglepetést, elkezdtük újra a csajos napokat (estéket) kicsit más formában, de abszolút nem bánom, Lévára is eljutottunk, Tamás szüleit születésnapjuk alkalmából meghívtuk vacsorázni. Móni sógornőm névnapjára is készült egy SK ajándék (a hétvégén már át adjuk neki), megvettük az új sütőnket a házba, minden csütörtökön össszepakoltam egy nagy adag már itt úgy sem tudjuk használni kupacot és a hétvégéken elvittük anyuékhoz.  Minden ilyen alkalomkor a "fél lakást" betetrizesztük az autóba, örültem hogy nem szakadt le a kocsi allja, máskülönben Frédi a kőkorszaki szaki módjára hajtottuk volna az Astránkat. A lakásban kijavítottunk pár szépséghibát, de még pár apró tennivaló itt is hátra van mielőtt hirdetésbe tesszük. Olvasás terén valahogy nem jutottam előre, ennek a könyvnek az elolvasása után "beragadtam" és nem találtam a méltó utódját, amit szívesen a kezembe vettem volna, ehelyett az Evitat olvasgattam. És hogy kellemesen zárjuk a hónapot, hosszú idő után találkoztam az egyetemi barátnőmmel Katka-val(Katival) és kislányaival, valamint az utolsó pénteken hivatalosak voltunk keresztanyám X-ik születésnapjára. Nagy banzájt csaptak, meghívóval, bérelt teremmel, sok-sok kajával, tortákkal, élőzenével és szép díszített asztalokkal. Jól éreztük magunkat, az ősök is, még táncolni is láttuk őket...:)



Teendőim májusra:
  • anyunak vasárnap lesz a szülinapja, ajándékötlet már megvan, csak nem tudomm hol vegyem meg, hozzá meg talén egy egyszerű tortát, 
  • mosógépet kitisztítani, szegényke már nagyon rücskös lehet, 
  • a RUHÁT elhozni, 
  • továbbra is lomtalanítani
  • egy költözés-pakolás-i tervet kidolgozni, 
  • képeket kihívattatni Kispetiről, 
  • nadrágot venni a névadóra, ugyanis valami véletlen folytán szűk lett pár nacim, 
  • könyveket ajándékozni a könyvtárba, 
  • ruhákat leiadni gyűjtésbe, a tavaszi ruhalomatalanításban összegyűlt egy nagyobb táskányi, azt szeretném elpasszolni.






Nincsenek megjegyzések: