2016. június 22., szerda

Gyors csokis-epres

Valahogy lemaradtam mostanában a receptes posztokkal. Mármint nem a sütés részével, azzal nincs gond, hanem a bemutatás részével. Megsütöm, lefotózom, és ott mintha elvágták volna, nincs tovább. Pedig még van ilyen megakadt sütős megosztásra váró recept.
Amit ma posztolok, az még a múlt hét gyümölcse, mikor is Kispeti nálunk volt. Kaptunk Léváról epret, aminek egy részét sütésre, a másikat dzsemre használtam. Nemrég ráakadtam egy szimpi sütis blogra, és ott erre a gyors nasira. Kispeti éppen jó kedvében volt, gondoltam kihasználom az alkalmat. A gyereket beletettem arra a kis időre az ülésébe, fel tettem az asztalra. Nagyon bejött neki, magasan volt, és így belátott mindent. Nézelődödt is a kicsike. Mivel nem kell hozzá sok alapanyag, de idő sem, tényleg 20 perc(max. fél óra gyerek mellett) kész van. Szeretem az ilyen típusú sütiket. Mert igaz nem vagy egyedül, de azért csinálnál  valami felnőtteset is a gyerek mellett, ez pont megfelel. És ő is élvezte, mert közben figyelt, nézett, meg szórakoztattam is, amire nagyokat mosolygott, megmuntatta mind a 32 fogat.:)





A sütihez nem írok készítési folyamatot, a linkben megtaláljátok azt is. Rájöttem, hogy nekem először tovább kellett volna sütnöm 5 percnél (sütő föggő), de így sem rontott az összhatáson.
Férjjel vacsi után felfaltuk desszertnek, egy kis fagyival megturbózva. A lágy, brownisan könnyű tésztához jól ment hozzá, ízvilágban is.

Nincsenek megjegyzések: