2016. június 3., péntek

Inspirációs idézetek #4


Májusban szégyenszemre megfeledkeztem bejegyzést hozni az idézeteimről. A mai három idézet nem éppen frissnek mondható, már rég lejegyeztem őket, csak valahogy mindig toltam magam előtt ezt a posztot. De ma már itt vannak és ez a lényeg, ki is mentek a fejemből, hogy milyen csudi jókat találtam. 


"Szabad....sírni, szomorúnak lenni, elfáradni, megpihenni, rosszul dönteni, hibázni és beismerni, hogy hibáztál, segítséget kérni, nem mindent egyedül megoldani, nemet mondani, azt csinálni, amit akarsz....de nem tökéletesnek lenni." 

Urban:Eve.hu

Lényegében ez arra mutat rá, hogy emberek vagyunk, és nem dől össze a világ, ha nem vagy mindig vidám, hogy lemerültél, hogy nem jó döntést hoztál, hogy valaki segítő kezet nyújt Neked és Te elfogadod, hogy kell egy társ, hogy valamiből kivonod magad, hogy azt csinálod ami érdekel....azaz hagyod, hogy néha saját maguktól történjenek a dolgok.



"Az igaz barát a kezedet fogja, és a szívedet símítja."

Gabriel Garcia Márquez

Az embernek nagyon sok barátja van, vagy mondhatjuk haverja, akikkel együtt lógnak, jókat söröznek, vagy shoppingolni járnak (lányok esetében), de vajjon hány olyan igaz barát van, akire mindig mindenben számíthatsz? Akivel fél szavak, sőt néha már szavak nélkül is megértitek egymást? Aki teljesen veled van, veled érez a bajban, vagy egy nehéz időszakban? Akit bármikor felhívhatsz, mikor ki kell magadból beszélned a rosszat? Én azon szerencsések közé tartozom, akiknek ez megadadott.  És nagyon hálás vagyok érte, értük.


"Néha a legkisebb dolgok foglalják el a legnagyobb helyet a szívedben."

A Napfény illata bloggerétől: Rácz Anikó

 Igen, ennek így kellen lennie, ha nem élnénk olyan világban, amilyenben élünk. Ahol az a nézet uralkodik, hogy mindennek fényesnek, nagynak, drágának, és multinak kell lennie. Pedig, ahogy az modják, nem minden arany, ami fénylik. Ezért is kell jobban odafigyelni az életben az apró örömökre, szép pillanatokra, ugyanis azok töltik el szívünket szeretettel. Nooo ez a végére kissé költöi lett...Én igyekszem ezen elv szerint élni, és többször idővel tőlem elhalmozni másokat, mint valami mással.



Nincsenek megjegyzések: