2017. május 18., csütörtök

Örömömre szolgál # 62



  • hogy vége lett a hideg időnek, nem volt ínyemre a sok eső, és főleg hirtelen eső, meg a borongós égbolt, 
  • hogy Zsófi örült a névnapi ajándékjának, többször is megköszönte, sütöttem muffint is, és előtte fagyival kínáltam a gyerekeket, utána kieresztettem őket, hadd futkározzanak az udvaron, dolgozzák le az édességet, utána elővettem a csokis-túrós muffinokat, és Tamással felköszöntöttök a kicsi lány, aki már nem is olyan kicsi, nagyon értelmes gyerek, sokszor a dolgok mögé is lát. Nemsokára Csabi van soron.😊
  • hogy a nagyszombati szoptatási kurzuson találkoztam egy ismerőssel, így volt társaság is, és az a pozitívum, hogy egy újabb kedves emberrel találkoztam,
  • az újabb szakkönyveimet bújni, melyeket nemrég rendeltem, 
  • mikor férj vasárnap egy csokor réti virággal állít haza Selmecről, amit ő szedett nekem,
  • Gary Chapman könyvét olvasni, 
  • hogy anyuéknál sikerült, amit anyu szeretett volna, leparkettáztunk két szobát, és tesó kifestett, 
  • férjjel kinn vacsizni a teraszon, 
  • egy hete reggelente nem iszom kávét, teára váltottam át, és érzem a pozitív hatást, jobb a gyomromnak is, meg másnak is...
  • férjjel voltunk megnézni Zsófi fellépését Anyák napja alkalmából, és a mikor a virágokat osztogattak az Anyukáknak, Zsófi egyszercsak megjelent előttem egy szép szál piros szegfűvel és NEKEM is boldog Anyák napját kívánt. Hát kell ennél nagyobb öröm olyas valakinek, aki még nem anya? Szorosan megölelt és puszit adott. Most is, hogy írok róla, már elszorul a torkom.
  • hogy Erikának, férj édesanyjának sikerült meglepetést szerezni a csokis-barackos tortával és az ajándékkal. 

Nincsenek megjegyzések: