2017. május 23., kedd

Smoothie #2

Ma megszületett a második gyümölcsturmixom. Az apropó az volt, hogy lefestettem az utolsó szobánk falait még egy réteggel, és úgy éreztem ez jutalmat érdemel. Ritkán csinálok csak úgy magamnak valamit, ezt is gyakorolni kell. Szóval, elő is vettem a hozzávalókat. Ez alkalommal narancsos smoothieval próbálkoztam, egy kis mézzel megspékelve.
Ahogy én csináltam: meghámoztam és felvágtam két nagy narancsot, adtam hozzá két evőkanál mézet, és mehetett is az aprítóba. Khm..mármint a turmixcsináló gépbe.😊 Öntöttem hozzá annyi hideg vizet, míg nem vált szép folyóssá. Nekem  így is elég rostosra sikeredett, de mint kiderült, nagyon is jó volt úgy. 
A banános-almással összehasonlítva kevésbbé volt édesebb, de a sok rost nagyon jól állt neki, és talán a színe is hívogatóbb.
Mivel eper szezon van. szeretném epres-mentás smoothival folytatni a sort, remélem mihamarabb jelentkezem vele is.
Aminek ma örültem, hogy Szilvi, a Pillecukor blog írója éppen ma osztotta meg blogján smoothies posztját, így lesz kitől inspirálódnom. A kellemes, kissé szeles időben, narancsos turmixomat iszogatva a teraszon máris élvezetesebb volt tanulnom. 

Nincsenek megjegyzések: