2016. szeptember 6., kedd

32 nap figyelemben


Múlt héten képeket fúrtunk fel a folyosóra, akkor akadtunk rá férjjel az egyik dobozban  arra a mini zsebnaplóra, amit még a költözés előtt nyomtattam ki. Akkor félbehagytam, pakolászás közben már nem akartam új projekttel foglalkozni. Ez a mini zsebnapló 32 napig tartja figyelemben az embert. Figyelni kell saját magunkra, valamint a környezetünkben lévőkre, akikért minden nap teszünk valamit vagy kedvesség, vagy segítség, vagy bármi más formojában. A 32 nap alatt magunkért is kell tenni valamit, ami jót tesz a lelkünknek. A nap végén pedig számadást tehetünk, miért is voltunk azon a napon hálásak. 
Nemrég egy hírlevélben kaptam meg Viától, mint letölthető anyagot. Költözés előtt még szépen egyenlő nagyságúra nyírtam a lapokat, már csak össze kell illeszteni a magát a zsebnapló előlapját és a oldalakat. Sajnos a nyomtatónk csak feketén-fehéren nyomtat, de nem búsulok, mert így az én fantáziám szerint színezhetem ki. Azt is majd idővel.
Remélem nem hagy cserben a kitartásom, és minden nap hűségesen töltöm ki a mit tettem ma magamért, mit tettem ma másokért, és ma hálás vagyok sorokat.

A befejezéshez öt percnyi  munka hiányzott. Színes dísz papírból nyírtam egy szélesebb sávot, ami körbeölelei a zsebnapló ball szélét, a felső és alsó élekre szintén olyan dísz papírt ragasztottan, valamint a fedőlapot csillogós arany filctollal színeztem ki.


Nincsenek megjegyzések: