2016. szeptember 19., hétfő

Hogyan ajándékozzunk pénzt esküvőre?


A hétvége nem egy volt a sok közül, hanem A hétvége volt, amikor is férj unokatestvére örök hűséget fogadott párjának, Dávidnak. Nagyon szép esküvő volt, látszott, hogy beleadtak anyait-apait, a szívük-lelkük benne volt, hogy ez a nap (szept.17) az Ő napjuk legyen. Az is volt. Nászajándéknak pénzt adtunk, hiszen háztartásuk teljes, és biztosan nem fájt a foguk következő kiegészítéshez a stafírunghoz. Így arra költik majd, amire tényleg szükségük van. Gondoltam pár héttel az esküvő előtt, még van időm kigondolni, milyen formában, csomagolásban tálaljuk a lóvét. Persze egy-két nappal előtte keresgéltem ötletek után, hogy akkor már jó lenne vele foglalkozni. Agyban persze már megfordultak lehetőségek, de az akkor sem olyan, hogy akkor itt és most meg is valósítom. Ilyen helyzetben a google jó öreg barátnak bizonyult (mint általában), és ott találkoztam a következő megoldással. 
Vettem egy szép esküvői fényképalbumot. Nehéz is volt a választás, mert négy nagyon szépből nem igazán egyszerű kiemelni azt az egyet, ami a legszebb. Meg aztán nem tudtam, nekik melyik lett volna a legszebb...Aztán, ahogy olvastam, a fényképek helyére öt eurósokat tettünk. Nekem még valami hiányzott hozzá, hogy éredekesebb legyen. 



Végül ezt választottam. Középre majd egy szép közös kép kerülhet.

Tovább vittem a gondolatot, és színes papírlapokra szerelmes idézteket írtam. Elővettem a legszebb nyomtatott betűimet...Nem éppen a szép írásomról vagyok híres. Sikerült annyi idézetet találnom, amennyi öt eurós kijött az ajándékott összegből. Férj építészeti képecskéknek hívta őket, mondom ám legyen. Unakotestvér értette a poént...


Mind az idézeteket, mind a pénzt véletlenszerűen raktuk bele az albumba, a képen látható formában.




És, hogy milyen idézetek kerültek bele az albumba?

"A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség, hogy boldogok legyünk."
(Francoise Sagan)


"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok.
De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."
(Prisrin)


"Nem azért szeretlek, aki te vagy, hanem azért aki én vagyok melletted."
(Gabriel Garcia Márquez)


"A szerelem az élet nagy ajándéka, és aki nem nyújtja ki utána a kezét, az sohasem élte az életet a maga teljes módján."
(Erskine)


"A szeretet hiányát az ember soha nem pótolhatja; ám a szeretet minden mást pótol."
(P. Matteo)


"A szeretet az egyetlen ésszerű és kielégítő válasz az emberi létezés problémájára."
(Erich Fromm)


"Az igazi szeretet tettekben, és nem a szavakban nyilvánul meg."
(Filippinó közmondás)


"A szerelemnek még bolondsága is nagyobb bölcsesség, mint a filozófusok minden tudománya."
(Jókai Mór)


"..aki szeret, azt viszont is szeretik."
(Fontane)


„A csók a természet bájos kis trükkje arra az esetre, mikor a szavak feleslegessé válnak
(Ingrid Bergma
Később majd megpróbálom, hogy elmondjam neked, mennyire szeretlek. De most csak érezni tudom.
(Honore de Balzac)

Egyszer már megmondtam, hogy szeretlek!
- Majd szólok, ha változott a helyzet.

Tudd meg: ha nem vagy is itt, én mégis veled alszom.

Sajnos a többi idézetet már nem találom, nem mentettem el  a linket,  ami megvan azokat emlékezből kerestem és találtam.

Ezekkel a kedves idézetekkel kívánunk az ifjú párnak boldog közös életet, és hogy reméljük mikor kell (esetleg), tudjanak ezekből az idézetekből meríteni.

Nincsenek megjegyzések: