2016. szeptember 28., szerda

Őszi bakancs lista



Pár napja egy őszi bakancs lista összeállításán ügyködtem megannyi sok más dolgom mellett.  Egyik nap, talán vasárnap leültem az asztalhoz egy darab cetlivel és egy tollal.  Sokáig nem kellett törnöm a fejem, és a kis cetlin csak úgy sorakoztak egymás alatt a megvalósításra váró őszi élmények. Most, hogy már férjjel egy család vagyunk, és saját háztartásunk van, azaz mi szervezzük az életünket, egyre szívesebben dolgozom azon, hogy sok jó élmény érjen bennünket, minthogy reggeltől vakulásig dolgozzunk. Jó, persze, mikor kell, akkor nagyon tudom hajtani férjet, de tudom mikor kell hajtani, és ő ezt nagyon jól tudja.:) Az élmények azért is fontosak, mert ha elszalasztjuk őket valami más, tárgyi, kézzel fogható dolog miatt, az az örömteli pillanat,  közösen eltöltött időé már nem jön vissza. Nem tudunk vissza menni az időben, megállítva azt, hogy újra kihasználva a lehetőséget, megéljük a jó dolgokat. És mik azok a jó dolgok? Hát ezt szeretem minden évszakban összegyűjteni egy papírra, és élni a tavaszt, a nyarat, a telet, és nem utolsó sorban az őszt. Azonban, aki már régebb óta olvas, de akik nem, azokkal megosztom, soha de soha nem szerettem igazán az őszt. Nem szeretem a hideg, ködös reggeleket, az esőt, a hirtelen hőmérséklet-ingadozást, mikor a szél kifújja a kezemből az esernyőt, és erős, suhogó szelet, meg hogy egy csomó ruhát kell magamra ölteni. Deee, és most jön a csavar, már annyi szeressük meg őszt posztot olvastam, hogy idén (egyébként tavaly is próbálkoztam, kisebb sikerekkel) elhatároztam teljes gőz erővel ráfekszem a témára. Ennek eredménye képpen született meg az én idei őszi bakancs listám. Hát akkor lássátok!

 Mit is szeretnék ősszel?

  • őszi séta férjjel, 
  • gubacsot (gesztenyét) szedni a gyerekekkel, 
  • tököt faragni, bátyámtól kaptunk két nagy példányt, kár lenne veszni hagyni az élményt, 
  • őszi díszek a lakásban. Ennél a pontnál haladás észlelhető. A terasz ajtó függönyére már felkerült egy SK papír bagoly, valamint ajtókopogtatót is tettem ki a bejárati ajtóra,  
  • tömérdek almás-fahéjas pitét sütni, 
  • sütőtökös recepteket készíteni,
  • házi forró csokit inni a teraszon, kihasználva az utolsó napsugarakat annak nyugovóra térése előtt, 
  • fa leveleket szedni,  és fényképezni,  valamint egy kreatív projektben felhasználni,
  • őszi illatú gyertyákkal illatosítani a házat, 
  • kinn, fedett területen esőt nézni, 
  • szerintem a kuckózás ilyenkor kihagyhatatlan, nem kell hozzá más, mint egy forró tea, meleg, puha pléd, egy szuper film, és egy jó férj, akihez odabújsz...Ja az már megvan:)
Remélem, hogy a fentiek is mellettem állnak, és minden fenti pont megvalósul. Rajtam nem fog múlni, legalább is teljes mértékben a témán leszek....



Nincsenek megjegyzések: