2015. november 29., vasárnap

Extra gyors adventi asztali dekor


Ma későre sikeredett anyuéktól a hazaérkezés. Azonban mindenképpen szerettem volna még ma összeállítani a díszt, illetve meggyújtani az első gyertyát. A hozzávalók már be voltak biztosítva, előtte meg nézelődtem, inspirálódtam más blogokon, ki milyen adventi dekort készített. Idén nem a hagyományos adventi koszorú mellett tettem le a voksomat, hanem egy gyorsan elkészíthető, de annál mutatósabb és meghittebb díszt szerettem volna.



Így sikeredett.
A szükséges kellékek: egy oldalt felívelő hosszúkás tál, teamécsesek, üveges gyertyatartók, betűk, szárított díszek(fahéjrudak, ánizs, citromdarabok, kis fadarabok).

Ahogy látható az első gyertya már ontja a nagyon kellemes málnás illatát. Kár, hogy a képen nem jön át az illat...


Nincsenek megjegyzések: