2015. november 12., csütörtök

Örömömre szolgál 12


  • hogy ma reggel Pannira vigyázhattam míg anyukája dokihoz ment,  igaz volt egy kis sírás, de megoldottuk, mesét néztünk, közben nevetgéltünk, csikiztük egymást, copfocskát is csináltunk, jól elvoltunk.
  • hogy megmostam még egy ablakot a lakásban, ami nagy szó nálam, mert nem a kedvenc házimunkám, de végül is ügyesen meglett és tettem fel másik függönyt, igaz erősen koncentráltam. A nyolcadikon lakunk....
  • hogy nemrég anyuéknál a szobánkban pakolás közben rábukkantam egy régi fényképre. Annak a kisfiúnak a képére, akit öt évvel ezelőtt anyukája együttműködésével én segítettem a világra. Csodálatos érzés elsőként megfogni egy babát, miután kibújt kuckójából....Emlékszem, hogy anyukája nemsokkal a szülés után felkeresett, pedig már áthelyeztek egy másik osztályra, és akkor is utánam jött, és hálálkodva átadta a fényképet mondván soha nem felejti el, hog mindvégig melette voltam. Nagyon hiányoznak a régi szülőszobai élmények....
  • hogy Panninak ízlett a sütőtőkös muffinom,
  • hogy november közepe lévén  még mindig szép az idő, 
  • hogy sikerült vennem egy újabb karácsonyi ajándékot.
  • hogy az egyik autószerelő ismerősünk ingyen tette fel a tütümre a téli gumikat, mondván hogy építkezünk. Hát nagy nehezen elfogadtuk a kedvességét, azt már nem volt merszem megkérdezni,  mikor hozhatom a kocsit teljeskörű ellenőrzésre...:-).
  • hogy Gabival voltunk kis időt a hétvégén, és kijött velünk a temetőbe a papához.

Nincsenek megjegyzések: