2015. november 10., kedd

Karácsonyi készülődés 4.hét


Ahogy már írtam, hihetetlen milyen gyorsan repül az idő. Már a 4. hétnél járunk a karácsonyi készülődésben(nov.9-nov.15.), ami a gyerekszoba hete lenne, ha lenne gyerekszoba a lakásban. Ennek híján vagyunk(még), így  a régi nappalinkat veszem kezelésbe. Azért a régi nappalinak neveztem, mert egy ideig a másik nagy szobát kiadtuk Tamás volt kollégáinak, majd utánuk fősulis ismerőseinknek, és abban az időben a másik nagyszoba fallal leválasztott részét alakítottuk ki nappalinak. Akkor lássuk,mik a feladatok:
  • összeírni az adventi koszorú alapanyagait, fejben már megvan, nem hiányzik hozzá sok dolog,
  • megvenni egy karácsonyi ajándékot, az adventi naptár ajándékaiból is párat (ami már megvan), a karácsonyi sütéshez-főzéshez megvenni újabb tartós élelmiszert, 
  • készíts el egy SK ajándékot (már majdnem kész, pár apró símítás) vagy dekorációt (arra már találtam egy ötletet itt), hozzákezdeni az adventi naptárhoz (tíz drb gyufásskatulya hiányzik már csak, a hétvégen anyu adodt párat, naná hogy náluk felejtettem).
  • nappali: lomtalanítás, rendrakás, ajtók és ablakok tisztítása, villanykapcsolók letörlése, portalanítás,porszívózás az ágy alatt is.


A majdnem kész SK ajándék. Szerettem volna vintage stílusban elkészíteni, nem tudom mennyire láthatóak a kissé kopottas szélek. A feliratban részt vett Tamás is, ő festette a szivecskéket. Az ajtó még pici javításra szorul, meglazultak a kis csavarok a nyitogatásnál, és az aljára ragadt száradás közben egy kisebb darab az újságpapírból.....hát igen állítva szárítottam....




Nincsenek megjegyzések: