2015. november 13., péntek

Újabb őszi filmes kuckózás #5

Férjecském rám bízta a feledatot, hogy válasszak néhány filmet a közös estékre. Hát mit ne mondjak, nem kellett több, és már googluztam is ki a romantikus filmeket. Szeretem a közös filmezéseket, közben rágcsálunk valamit, vagy sütök, esetleg forralt borozunk, amit Tamás nagyon jól el tud készíteni. Akkor lássuk is, mire esett az első választás.

Fogadom- The vow


Az őrülten szerelmes ifjú házaspár, Paige (Rachel McAdams) és férje Leo (Channing Tatum) éppen csak elkezdik élvezni közös életüket, amikor váratlan dolog történik. Egy autóbaleset következményeként az ifjú ara kómába esik, azonban miután felébred, amnéziába esik. Nagyon kevés emléke van az addigi életéről, így szerelméről sincsenek emlékképei. Leonak erősnek és kitartónak kell lennie, hogy élete párja újra belészeressen.





Mikor először randiztak.



Az esküvő.



Friss házasokként.


A baleset után, képek segítségével próbálja visszaszerezni az elmúlt 5 év emlékeit.


Az első  újra meghódítom a feleségem randi.

Nekem nagyon tetszett ez a film is, főképp hogy igaz történet nyomán készült, jók voltak a színészi alakítások is. Nemsokára jövök a következő filmajánlóval, azaz folyt.köv.



2 megjegyzés:

Andi írta...

Úgy látom hasonló az ízlésünk filmek terén :) Ezt nagyon szerettem :)

Anita írta...

ennek nagyon örülök, nekem is nagyon bejött a film, a történet volt olyan igazán nem mindennapi és mégis igazi, mert valós tényeken alapul.