2015. november 4., szerda

Tescoma katalóg 2015/2016


Ma a boltból hazajövet a bejáratnál megpillantottam a Tescoma 2015/2016 őszi-téli katalógusát(a linkre kattintva át is lapozhatod, hidd el,rossz döntés, ha kihagyod:-)). Hát bár ne tettem volna, bár ne esett volna rá a pillantásom. Akkor nem tört volna rám a Tescoma bolondéria. Sajnos megtörtént. Alig bírtam ki, hogy meg ne nézhessem, pedig még főznöm is kellett, és csajos nap lévén kreálni valami nasit is. Szóval mivel nem végeztem nagy főzést, még a Krisztáék érkezése előtt volt időm belekukkantani. Már az első oldalnál leragadtam...
Szóval, ami rabul ejtett:


Ebben a formában házilag készíthető vaj. Mindjárt meg is tetszett, és naggyoooon rá vagyok startolva a dologra. Nem kell hozzá csak tejszín és egy kanál tejföl, csipetnyi só, esetlegesen fűszernövények. elég két percig felverni és kész is. Az így készített vaj egy hétig eláll a hűtőben.  


A házilag készített vaj tárolására alkalmas doboz. Nekem nagyon bejön.


Ha picit odaégett a tepsi aljára a sütemény, elég csak ezt a segédeszközt használni, és már nem emlészünk, mi volt a probléma. Jaajj nekem ez is kell...


Ezzel az aranyos  kosárformázóval nagyon édi gyümölcsös virág alakú sütiket lehet varázsolni, és büszkén mondhatjuk, hogy saját munka.


Kézműves sajtok készítésére szolgál ez az edény. Most, hogy nemrég sajtok házi készítéséről hallodtam, amit már itt pár szó erejéig megemlítettem, kedvet kaptam én is a dolgora.

Ahhh azóta már legalább háromszor átnéztem a katalógust, és mindig valami újat látok, amitnek nem lehet ellenállni, de erős vagyok és a karácsonyi ajándékok beszerzésére összpontosítok...

2 megjegyzés:

Andi írta...

Na ez az a katalóg , amit én is lapozok oda vissza :) Szuper dolgok vannak benne :)

Anita írta...

úgy bizony, nem lehet vele betelni:-)