2015. november 20., péntek

SK ajándéktáska és adventi varázsdoboz

Körbenéztem a kamrában karácsonyi csomagolópapír után kutatva. Találtam is. Meg is örültem neki, gondoltam már nem kell venni  sem csomagolópapírt, sem ajándéktáskát. Igen. Gondoltam. De nem úgy lett. Aztán abban is hagytam a dolgot, de csak azután, hogy szembe jött nekem Via bejegyzése (itt találjátok a folyamatábrát) a csinálj magad ajándéktáskáról.  Rögvest át is tanulmányoztam, de kedv a készítéshez csak ma jött, mivel az esőre álló idő miatt nem fogtam neki ablakot mosni.Nem is tudom, hogy rossz vagy jó, hogy esik....Egy kisebb méretű ajándéktasakra volt(és még lesz) szükségem. Miután kész lett a tasak átment a teszten, pont beleillik az ajándék.



Az első így sikerült, még tervben van egy ugyanilyen méretű, egy nagy, valamint egy közepes méretű. Azt hiszem..., de még lehet meglepődök. Ami kell hozzá: olló, csonagolópapír, ragasztó, szalag, esetleg kemény papír a tasak alljára, hogy jobban tartson.


Pillecukor adta végső soron az ötletet az adventi varázsdobozka megvalósítására.Véleményem szerint nem kötelező csak gyerekeket megörvendeztetni adventi kalendárral, amibe édességen kívül, számos kisebb ajándékot is teszünk, hanem nekünk felnőtteknek is, hisz megtanuljuk milyen szép időszak is az  Advent, azaz  a várakozás. Kettőnknek úgymond szerelmes adventi naptárt szerettem volna. Egy ideig gondolkoztam hogyan is fogjak neki, hogy nézzen ki. Mivel dobozka, hát vettem a barkácsboltban egy fadobozkát. Hát erre nagyon nehéz volt rájönni....A dobozka végső külsejét a szerdai cajos nap előtt raktam öszze a fejemben. Na de, hogy mi a célja? December 1-től 24-ig minden napra jut egy gondolat,  vagy egy elvégzendő cselekedet, ami erősebbé, meghitebbé teheti  egy férfi és nő kapcsolatát, az  egyik fél azonban nem tudhatja mit húzott a másik, éppen ettől olyan izgalmas és ugyanolyan lelkesedéssel várhatjuk majd a dec. 24-ét , mint a gyerekek.







A dobozka minden oldalára egy sávba dekor ragasztót vittem fel, majd a minden oldalt a Lidlben vett színes karácsonyi dekorpapírral díszítettem, a feliratot filcre cérnával írtam ki és szintén két oldaló ragasztóval vittem fel a dobozkára.


Hát akkor szép Adventot Nekünk (is).:-)












Nincsenek megjegyzések: