2015. november 18., szerda

Ismerkedés a filccel

Mint kiderült a filc nagyon jó alapanyag. És hogy mire? Nagyon jó dolog díszek és ajándékok készítésére, még olyan kreatívkodós szárnyait lassacskán repdestető személynek is mint, nekem aki anyagot, cérnát és tűt szőkőévben talán egyszer vesz a kezébe(vagy még akkor sem). És hogy miért csak most ismerkedem vele, és jövök rá, hogy micsoda jó kis cucc ez a filc, azt ne kérdezzétek. Valahogy most jött rám a készítsünk saját kezüleg karácsonyi díszeket (meg talán mást is...). De most hogy így elgondolkodom felette, Hajni egy posztját olvasva buzdultam fel, és gondoltam kipróbálom. Végül is annyira nagyon nehéz nem lehet. Az elmúlt egy-két napban készültek díszek, az első ilyen díszek életemben....bár rémlik hogy egy a filcnyulat készítettem volna a csillagász táborban(én voltam ott a nővérke:-)). Bár már régen volt. Na de lássuk eddig mire jutottam a filccel való ismerkedés terén:


A varró technikán bár még kell javítani, attól eltekintve nem lettek olyan borzalmasak, és nem is készülnek sokáig. A Pinterest, mint mindig, számos ötletet, inspirációt nyújt. Úgy érzem még születni fog pár ilyen dísz...


Ma végre eljutottam a dokimhoz, az éves kötelező ellenőrzésre. A vonat indulásáig volt még jócskán időm, így betértem a kedvenc barkácsboltomba. Ó atyááám, hogy ott mennyi minden van....valahogy így képzelem el a mennyországot. Míg Rebecca Bloomwood csurdultig ruhákkal, addig én sok-sok barkácsoló alapanyaggal és muskátlival, hiába a virágok a másik gyengém. Khhmm...szóval szereztem be magamnak még filcet, egy dobozkát és dísz ragasztószalagot (amivel még terveim vannak, majd egy másik posztban róla). A többi alapanyag az adventi lakászdíszhez. És ma csajos napot tartunk.....kreatívkodásra fel:-)





3 megjegyzés:

Andi írta...

A filcezés nekem is tetszik, csak még nem jöttem rá hol lehet alapanyagot beszerezni hozzá :)

Anita írta...

Az első darabjaim a lidl-s színes papíros csomagban volt.ezeket az újakat ds-en vettem a barkácsboltban, ahogy mész a vásár térre a gimi utcáján. mindenféle színű van

Andi írta...

Ó..ezt jó tudni :) bedig voltam már ott, de sose szúrtam ki a filceket :)