2016. január 21., csütörtök

Örömömre szolgál #21


  • hogy jól sikerült az első kacsasütésem, 
  • hogy egy újabb hétvégét voltunk itthon, pihentünk, együtt reggeliztünk, majd sógórékkal ebédeltünk, és utána Panni az egész délutánt velünk töltötte, 
  • a vasárnapi séta, ellent mondtunk a csípős hidegnek, jól bebugyoláltuk magunkat, és tettünk egy nagy frissítő kört a dévényi hídon és környékén, 
  • utána otthon melegedni, 
  • hogy elkészült a családi krónikánk fedőlapja, 
  • egy újabb Scrable játszma férjecskémmel, és most én nyertem, 
  • az újonnan beszerzett zselés színes tolljaim, imádok velük írni, élénkebbé teszik a betűket, 
  • hogy végre nem voltam lusta átültetni az Anthuriámat, már nagyon elbokrosodott,
  • hogy tegnap férjecském friss vágott virággal állított haza, és azt mondta, ezt az asszonykámnak hoztam, 
  • hogy ma reggelre minden fehérré változott, bár nem nagyon szeretem a havat, mármint sokáig, de reggel ahogy csipás szemmekkel elhúzod a sötétítőt, a látvány elmondhatatlan, 
  • hogy a vétletlen folytán rátaláltam egy szuper blogra, nagyon tetszik a lány írási stílusa, és a címe is megfogott, már pár napja olvasgatom, és egy csomó hasznos bejegyzést olvastam, amiben látom önmagam, és megkönnyebültem, hogy nem csak nekem nehéz kilépni a komfortzónámból, 
  • Adel-t hallgatni posztírás közben, 
  • hogy Tamás kollégái úgy befalták a narancsos burgonyafánkokat, hogy neki nem is maradt, még jó hogy én vagyok a felesége, egy doboznyi még várt rá itthon, 
  • keddi ugriparkozás Pannival hármasban, 



Hát nem szép látvány így reggelre? Ha most a házunkban laknánk, kimennénk a gyerekekell szánkózni meg hóembert építeni. De így a nagyvárosban be kell érnem egy kis sétával, egyedül, no de nem panaszkodunk, örüljünk a friss hónak.



Eszkimópuszi. A kispadba beültem én is, de valakinek fényképezni kellett.



Ennél az állásnál fejeztük be. Esetleg valaki a meglévő betűkből még tudodt volna hozzátenni?




Az arcunkra fagyott a mosoly:-)



Kényeztetnek, pedig nem is érdemlem meg.






1 megjegyzés: