2016. március 18., péntek

Inspirációs idézetek #2

Az elmúlt egy-két hétben nagy kedvvel gyűjtögettem a szimpatikus, inspirációt adó idézeteket. Persze nem úgy kell elképzelni, hogy mint az eszeveszett keltem fel s alá a kis füzetkémmel a markomban, hanem olvasás, vagy netezés közben, ha valamilyen kedves monda megfogott, azt lejegyeztem a füzetkémbe. Azt ahogy már az első részben is láthattátok, nagy odafigyeléssel adtam egy kis lelket a mondatoknak, hogy ne csak úgy árván, egymagukban díszelegjenek az oldalakon. Ezúttal, mivel nem találtam a lepkés dísz ragacsaimat, a kockás oldalakat még a Lidlben beszerzett pecsételőmmel vettem kezelésbe. De még mindig esz a méreg, hová is tehettem azokat a szépséges pillangóimat. Mintha az édesanyámat látnám....


"Az otthon megteremtése igazi művészet. Egy kreatív tervezés, amikor életteret alkothatunk." 

www. lakásművészet.cafeblog.hu

Számomra az otthon sokat jelent. Az amikor az igazi otthoni illat csapja meg az orrom, mikor belépek a lakásba, vagy ha a lakásban otthonos, szerető, már-már hívogató környezetet tudok kialakítani, amiben kényelmesen, stressz mentesen és ellazulva érezzük magunkat. Egy ideig a lakásban csak  olyan bútorok voltak, amikhez nem kötött semmi, "nem volt velük múltam", és ez  egy ideig nem az otthont jelentette számomra, hanem csak egy hely volt ahová munka után mentem. De most, hogy már minden helyiséget a mi ízlésünk, illetve közösen választott bútordarabokkal rendeztük be (amiket együtt is szereltünk össze), nagyon jó érzés, mert tudom mindennel megdolgoztunk. És a végeredmény igazán otthonias lett. Ezek után csinálhatjuk előről, a házunkban. De az már örökre szól, ahol leéljük a közös életetünket.


"Ha megtudod álmodni, meg is tudod csinálni."

Walt Disney

Ha már van terv, azaz megálmodtad, akkor már csak a megvalósítás van hátra. És ez az a pont, ahol sokan, köztük én is, megakadnak. Nem tudják, hogyan is induljanak el, hogyan fogjanak neki. Félnek attól, hogy mi van ha nem sikerül, ha falakba ütköznek...stb.



"Mindig azt keresd, ami jót tesz a lelkednek!"

tudatos életmód

Általános nézet, hogy az ember azt csinálja, amihez kedve van. Ami szerintem rendben is van. Hisz csak az ad örömöt, megnyugvást, szép pillanatokat, amikor az ember azt űzheti, amit szeret: sport, kézimunka, főzés, sütés, olvasás. De mi van akkor, ha olyan munka környezetben vagy körülmények között van,  amitől már testi tüneteket produkál. De magát a munkát szereti...


"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes."

Einstein


Az emberek többsége nagyravágyó, sokat és sikert akar elérni az életben. A fejlődés, a kor előrehaladtával mintha ez az emberekbe lenne kódolva. Azonban ezzel együtt elvész az a tudat, hogy nem mindegy milyen áron is leszek sikeres. Nincsenek tekintettel a másikra. Igen így könnyebb sikeres lenni, de vajon ez minden, ami kell egy teljes élethez? Mi a jobb sikeresnek lenni minden és mindenki áron, vagy  mások szemében olyan embernek lenni, aki értékeket képvisel.






Nincsenek megjegyzések: