2016. március 2., szerda

Márciusi tervek




Remélem március már elhozza nekünk az igazi tavaszt, mert már nem igazán válik ínyemre ez a túl változékony időjárás. Amíg erre várunk, íme a márciusi tervek előtt egy részletes februári összegzés. 

Február számomra, az eltelt hónapokhoz képest, nyugisabban telt. Egyrészt nem sürgettük most az építkezést, a falaknak is pihenniük kellett, másrészt meg a hétvégéket, mikor időnk volt és az időjárás is úgy akarta, lassacskán férjecskémmel együtt szereltük be a villanyt, ami kissé fárasztó volt. De megérte(a sok órás létrán állástól bekrepált kicsit a térdem, de ma már jobb), mert a jövőben jó érzés lesz mondani, igen ezt mi együtt csináltuk. Így visszanézve a lassabb munkán kívül volt részünk azonban szeretetben (egymáséban meg a családban is, kellemes volt a Valentin napunk), békében is (kivéve pár affért, de az még talán belefér) és örömben (kereszt fiúnkkal Péter Gáborral öröm az a pár óra is, remélem ha nagyobb lesz már itt nálunk is ellesz). Ebben a hónapban sem hanyagoltam az olvasást: befejeztem Farkas Lívia Ennél zöldebb nem lesz-ét, majd vele párhuzamosan belefeledkeztem Mhairi McFarlane a Helló, szia, szeretlek! című szerelmes történetébe(ebből már csak pár fejezet van hátra, és végre újra egymáséi lehet a két szerelmes szív) és átnyálaztam a februári Evitát is. De hogy ne csak a hobbi olvasást gyakoroljam, sorba állítottam 2016 eddigi szak könyveit szomjazva még több és több hasznos szakmai tudni valóra. Étkezés terén is volt egy kis nem mindennapi. Spenót, édeskömény leves és sacher muffin, ezek azok az új ételek, melyek megfűszerezték a mindennapjainkat. Mint új italként az Alpro mandulás tej italát próbáltam ki. Szerintem legközelebb a vaníliás változatát választom. Gyerekek is töltöttek nálunk egy napot, nagy örömömre, hisz ilyen nagyobb távolságból nehezebb több időt lenni velük. De nemcsak olvastam és főztem hanem színeztem is, felnőtt kifestőt. Az SK Valentin napi ajándék szivecskés reggeli formában és egy magán jellegű levélben valósult meg. Összehoztuk a csajokkal a rég várt talit, február 2.-án ünnepeltük a kapcsolatunk 3. évfordulóját, ennek fényében kaptam egy szép csokrot, eszmei úton is igyekeztem fejlődni, amiben az inspirációs füzet megszületése is sokat segített, helyenként már hallhattunk madárcsicsergést és szemeink hóvirágokban gyönyörködhettek.

És akkor üdvözüllek szép március, terveim a számodra:

  • valami finomat és nem túl édeset sütni és ízletes uzsonnát készíteni férjecském név napjára, 
  • tavaszi és húsvéti hangulatot teremteni a lakásban, 
  • SK húsvéti ajándékot készíteni a család gyerekeinek, mivel már csak kb. három hét van addig, bele kell húznom, meglátjuk mi sül ki be
  • olvasni és olvasni, még maradt egy-két el nem olvasott könyv a tarsolyomban, de ha azok tartalmát is "beszívtam" kell az utánpótlás,
  • már el kell jutnunk Lévára is, 
  • húsvéti képeslapokat küldeni, 
  • gyűjteni az insipárciós idézeteket, 
  • még most sincs kéző németezni,
  • keresztgyerekekkel lenni,
  • mivel remélhetőleg újra beindul az építkezés, fotodokumentálni a történéseket, 
  • Judit barátnőmet meglátogatni, remelém akkorra Bea is haza tud látogatni,
  • Kriszti kuzinomat is jó lennemár megkukkantanom.
Bízom benne, hogy ez a hónap lesz a nagy áttörés, úgy mint építkezés, úgy mint más jellegű dolgok terén, mert már nagyon elegem van ebből a betonrengetegből.

Képek: Pineterest

Nincsenek megjegyzések: