2016. március 3., csütörtök

Örömömre szolgál #27


  • hogy Panni kibírt mellettem két percet míg mesét olvastam neki,
  • hogy bátyám végre eljutott az ortopédhoz a kezével, bár razánsabb megoldásra van szükség, de legalább már elmelt, és nem halasztotta még tovább az orvoslátogatást, 
  • hogy férjecském megvette nekem a márciusi Evitat, 
  • Evitat olvasni,
  • hogy lassacskán a lakás tavaszi "ruhába bújik",
  • hogy a téli pihenés után neki lendültünk az építkezésnek, 
  • tegnapi halk zenés, lágy megvilágítású beszélgetős összebújás férjecskémmel, 
  • Tamással együtt kiválasztani a névnapi uzsonnájának menüjét, 
  • újra Jó barátok-ozni, ez alkalommal nem kezdtük az elejétől, belevágtunk a közepébe, szó szerint, az ötödik évadot nézzük, 
  • hogy már kitaláltam mit készítek a gyerekeknek Húsvétra, egyenlőre még titok, egy kreatívkodós blogon bukkantam rá, bele adok apait-anyait, hogy szép legyen, 
  • hétköznap, Viasat 3, 8:50, GG, igen még mindig, imádom Őket, kész felüdülés számomra az az egy óra,
  • szürkés-feketés kockás ing, amit anyunál találtam, 
  • séták Kispetivel, 
  • szerelmes darakása férjecskémtől,



Mindig meg tud lepni...


Nincsenek megjegyzések: