2016. március 17., csütörtök

Örömömre szolgál #28

  • egy jól sikerült pozsonyi hétvége,
  • hogy kellemesen telt Tamás név napja,
  • egy gyönyörű virág férjemtől Nő napra, 
  • hogy megérte a boltban sorban álláskor többet várni, így kedvezményesen kaptam házi kiflit és mazsolás kalácsot, 
  • egy új sorozatot kezdeni nézni (Kegyetlen tánc), ezt most egyedül nézem, balett táncosokról szól, majd készül magáról a sorozatról is egy poszt, 
  • hogy Panninak tetszett a neki készített filc lepke, és tavaszi ablakdekoráció,
  • vonaton olvasni, Kriszti kuzinomat mentem meglátogatni a kórházba, és két fajta könyvet is készítettem be magamnak a szép virágos hátizsákomba, 
  • telefonálások Krisztivel,
  • hogy Zsófi és Csabi első helyezést értek el egy mesemondó verseny 3. fordulóján, a maximális, 116 pontot kapták, úgy érzem ez megérdemel némi jutalmat, 
  • hogy anyunak kinyíltak a még ősszel elduggatott virághagymák, most már nem olyan szürke hatásúa virágoskert, vannak nárcisok, krókuszok, meg tulipánok, legközelebb hozok képeket is, 
  • egy jó tartalmas, munkában sikeres, szülinapban és névnapban gazdag hétvége, 
  • melegítő napsugarak vasárnap délben,
  • Móni sógornőmtől Tamás névnapjára kapott süti, amibe beleírta a nevét és egy smile-t is, 
  • kinn a padon üldögélni és magamba szívni a napsütést, 
  • az ikreknek mesét olvasni, igaz már hulla fáradt voltam az aznapi sürgés-forgástól, de hát mese az kell, és még örülök, hogy nekik kell mese, de már nem olyan nagyon "gyerekes mese", 
  • hogy férjecském mindig mindenben mellettem áll, 
  • a családi segítség, 





Nincsenek megjegyzések: