2015. december 4., péntek

Ajándéktasak, hóemberke, Mikuláscsomagok, ajtókoszorú,= pénteki bejegyzés



Ma elkészült egy újabb ajándétasak. Tegnap a Tescoban találtam olyan csomagolópapírt, amivel úgy érzem könnyebb dolgozni, igaz nem karácsonyi, de jól illenek hozzá a már elkészített ajándékkísérők. Úgy döntöttem, hogy több ilyen tasak nem készül, mert az első után valahogy nem akartak sikeredni. Igen, készítettem én már többet is, de a szemétkosárban végeztek, nem olyanok lettek, hogy abban ajándékot lehet átadni. Mindig volt valami ami nem passzolt, hogy miért nem áll meg, vagy kicsi lett( nem mindig jó a szemmértékem), vagy a sok próbahajtogatással eléggé összegyűrtem a csomagolópapírt. Ezért döntöttem úgy, hogy a mai lesz az utolsó, a többi ajándékot a klasszikus módon becsomagoljuk és hozzáragasztjuk a kísérő kártyákat. Tegnap az előző napok sok takarítása, sütés-főzése után az olvasás mellett kreatívkodtam picit. Jól is esett. Ismét tűt és cérnát is vettem a kezembe...Ha ezt édesanyám látná, nem hinne a szemének. Régebben még egy gombot sem varrtam fel, meg  a lyukas zoknimat sem varrtam meg. Hát igen, mire képes a felnőttkor...:-) Na de sok már a szófosásból, gondolom már másra vagytok kíváncsiak.




Tehát az újabb ajándéktasak.


A régi nappalink ablakpárkányán találtam meg neki a megfelelő helyet.


Ahogy mindenki tudja a hétvégén ki kell tenni ablakunkba megtisztított csizmánkat. Gyerekek biztosan így tesznek, bár a felnőttek sem követnek el vele bűnt, ha szeretnének valamit kapni a Mikulástól. Én már beizzítottam a két család gyerekeinek  Mikuláscsomgjait, a tartalmuk maradjon titok...





Már említettem, hogy az ajtódíszünket lecseréltem a hét elején. Nekünk még a tavalyi van, de majd az új házba szeretnék egy másikat, igazi karácsonyosat, mert ami most van inkább télies, és valjuk be nem éppen  télies az időjárás. Az ajtókoszorún nem kellett sokart javítani, csak lefújtam pici műhóval,  tavaly pakolás közben "lehullott" róla.


A Vargová-Veress névtábla már nem aktuális. Júniustól már mi vagyunk a Veressék a 82-es lakásból.


Nincsenek megjegyzések: