2015. december 2., szerda

Citromos szelet és egyéb finomságok

Tegnap pannis nap lett volna, ha nem esett volna az eső. De sajnos esett, és nem keveset, ami betett megint az én hangulatomnak. De igyekeztem nem alávetni magam a bús időjárásnak. Sikerült kitalálni mit főzzek. Neki is láttam. Gondoltam, ha már itthon maradtam, akkor sütök is valami gyorsat és finomat. A sűtés-főzés közben sikerült felengednem, és örültem is a végeredménynek. Úgy érzem jól sikerültek, és tegnap végre kipróbáltam a rég vett sütőformámat is.


Lencseleves pirított sonkakockákkal.


A pizza saját készítésű, a tetéjére "amit a kamrában és hűtőben találtam" került rá, azaz paradicsomkonzerv, két fajta felvágott, és karika ananász.


Ez egy citromos szelet. Megtetszett, és mivel citromot éppen a hét elején vettem a Tescoban akciós áron, gondoltam elkészítem, és tényleg frissítő sütemény. Még este is bekanalaztam belőle egy szeletet mialatt Tamással Scrable-t játszottunk. Eredetileg a három gyereknek szántuk, de mint kiderült már van nekik, ami azt jelenti egy ajándékkal több a még beszerzendő ajándékok listáján. Sebaj, így nyertünk egy szupi társasjátékot. Bizony jó kis játék.

Nincsenek megjegyzések: