2015. december 3., csütörtök

Karácsonyi dekorációk papírból


Mivel ez a hét a az ünnepi dekorációról szól, gondoltam bővítem még pár (komolyan, csak pár darab, több már nem lesz) darab dekorációval a tavalyiakat. Tegnap a csajos napon neki is láttam befejezni a díszeket, melyeket még előző hete kezdtem el, csak mint ismertek félretettem, hogy majd befejezem. A majd tegnap este jött el. Egyszerű technikával készül, nem nagy ördöngősség, bárki megtudja csinálni. Még este férjcském segített feltenni az ajtóra, ugyanis az ajtónkon nem ragad  meg a cellux ragasztószalag, így egy kisebb szeget fúrt be a a két fa közé, majd ezt követően fel is akaszthattam, illetve még a csillagot két oldalról ragasztószalaggal az üveghez rögzítettük, hogy legyen tartása. 




A mi papírcsillagunk nem egyszínű (fehér), ahogyan  videon is látható, kicsit eljátszadoztam a gondolattal, hogy lehetne színesátmenetes is, világostól a sötétig, majd lidls karácsonyos ragacsokkal dobtam fel, hogy azért karácsocsonyos "mondanivalója"  is legyen. Nekünk tetszik.


És hogy fokozatosan "öltöztessük" a lakást karácsonyi díszekbe, egy másikat is készítettem, de csak így szimplán magában, csillagos alapú átlátszó díszpapírból, szintén a Lidlben vettem még. Ő a konyhalámpát díszíti. 

Nincsenek megjegyzések: