2015. december 3., csütörtök

Örömömre szolgál 15


  • hogy a gyerekek roppant örültek, mikor Tamással átadtuk nekik a sajátkészítésű adventi naptárukat. Fantasztikusan jó érzés volt látni a szemükben azt az örömöt, izgatottságot, csodálkozást, bámulatot, hogy ezt ők kapják. Úgy érzem tényleg megérte vele doglozni, főleg miután Zsófi (a legkisebbik) kétszer átölelt és csak ismételgette: "nagyon köszi, nagyon köszi". :-)
  • hogy férjecskémmel  ma randin voltunk. Vacsizni vitt a férjuram, úgymond egy szokásos helyünkre, nem messze ahol lakunk. Ma ezért nem is főztem, olvastam meg egyebek. Én olaszos sajtos-csirkés rizotótt rendeltem, Tamás pedig nem tudodt ellent mondani egy jó kis finom pizzának. Jól elbeszégettünk, megbeszéltük ügyes-bajos dolgainkat. Jó volt kinn lenni, mostanában másra összpontosítunk, és nem mindig egymásra.
  • hogy ma elkészültem Panni Mikulás ajándékával is. Nem igazán fókuszáltam sem az édességre, sem újabb játékra, hanem készítettem neki olyat, ami bízom benne tetszeni fog neki.
  • hogy ma a vacsi után kis shoppingot is beiktattunk, és megtaláltuk a lányok (Gabi és Zsófi) ajándékát(hímzőszettet), pont egy olyan boltban, ahol pont nem vártam. Már csak Csabi van hátra a három gyerek közül, neki úgy döntöttünk külön veszünk ajándékot, olyan fiúsat.
  • hogy üzembe helyeztem az adventi varázsdobozkánkat, és Tamás is hűségesen csinálja a feledatokat, amikor éppen ő húz.
  • hogy tegnap Tamás melegített nekem vacsorát, és a reszelt sajtos morcdellás spagettimre ketchupből szivecskét rajzolt nekem.:-)
  • hogy kipróbáltuk a Scrable-t.
  • folytatni Becky történetét. Egyre jobban kedvelem ezt a lányt, aki mindig valami zűrbe keveredik vásárlásmániája miatt, de időközben kezd felnőni, komolyabb lenni, és más dolgokat is értékelni.
  • hogy Tamással holnap karácsonyi vásárba megyünk, ami szerepelt is a téli bakancslistámon. Várom már, szeretek a standok között sétálni, nézelődni, élvezni az illatokat, a fényeket. 

Nincsenek megjegyzések: