2015. december 29., kedd

Közérzetjavítás a két ünnep között

Figyelem, figyelem! Ebben a posztban közhírré tétetik, milyen hasznos tippek praktizálhatóak, ha kicsit javítani szeretnénk gyomrunk és közérzetünk állapotán, miután extra mennyiségü tápot termeltünk be az ünnepek alatt. Erre kítűnő alkalamat nyújt a két ünnep közti pár nap, amikor magunkkal foglalkozhatunk.




A néhány tipp: 

  1. menjünk szaunába,vagy jelentkezzünk be egy masszázsra. Mi tagadás, nem lenne rossz egy kis testdögönyözés, szerintem akad rá egy jelentkező. A szaunát meg nem bírom, megfulladok benne.
  2. tartsunk egy-két bőjtös napot. Nem kell koplalni, de nem árt, ha pár napig csak növényi eredetű ételeket, salátákat, zöldséglevest, teljes kiörlésű kenyérből készült szendvicset fogyasztunk, és kerüljük az édességet. Mi tegnap bespajzoltunk joghurtból, gyümölcs még van ( készülök turmixot csinálni belőlük), sokat iszom, és nem ettem édeset vagy két napja ( nagy siker).
  3. mozogjunk. Ahhh, szinte tudtam, hogy ez is a listán lesz, de őszinten, jól is esne egy naaagy séta a férjurammal. Csak mire hazaér munkából lusta vagyok kimenni a sötét hidegbe (vagy hideg sötétbe?)
  4. igyunk minél több friss vizet. Pipa, tovább...
  5. a reggelink mindig tartalmazzon gyümölcsöt, gyümölcslevet is. Megvolt (az ebéd is számít?), de még rá kell gyúrni a dologra.
  6. együnk mindennap joghurtot, szintén a felbolydult gyomor helyreállítását segíti. Ma pl. azt reggeliztem müzlivel. Nagyon jól esett, hogy olyan könnyűcske volt.
  7. igyekezzünk minél többet pihenni: aludjunk, relaxáljunk, párologtassunk levendulaolajat és tegyünk bele a fürdővizünkbe is. Alvásban úgy érzem nincs hiány, relaxáláshoz itt van nekem Becky és a tesója, a fürdő még várat magára, nálunk az a vasárnap fénypontja.


Jövőre a házikónkban én is így szeretnék üldögélni a kandallónk előtt. 


Megjegyzés küldése