2015. december 17., csütörtök

Örömömre szolgál 17

  • hogy Panni nálunk volt,
  • hogy Tamás megvette a karácsonyi fánkat, nagyon helyes kis cuki fát vett, pont olyat amit elképzeltem. Idén a tavalyitól eltérően nem cserepes hanem vágott fánk lesz állványba téve, majd megmutatjuk teljes pompájában,
  • hogy vannak ablakok a házon, 
  • mézeskalácssütés, a mai nap folyamán még tervben van sütni, inkább olyat ami hosszabb ideig elvan és nem kell frissen elkészíteni,
  • karácsnyi izzósorok a házakon, 
  • hogy anyu szombaton csavizni megy, 
  • hogy mostanában jól telnek a napok, 
  • hogy férjecskémtől egy szép csokrot kaptam, mikor tudta hogy kell, mindig tudja hogy mikor kell, 
  • hogy anyuékkal sikerült elmenni a Titanic kiállításra, majd írok róla a blogon,
  • hogy talán egy hónapja a reggeli kávézgatásokat lecseréltem reggeli teázásokra, aminek nagyon örülök. Részben azért is, mert minden reggel más izű teát ihatok citrommal és  mézzel(köszönhetően Krisztától kapott nagy teafilterkészletnek), ami tehát egészségesebb is. Másrészt szerintem jobb tőle a közérzetem is, és nem ver olyan vadul a szívem, ahogy azt szokott, ha picivel erősebbre sikerült a kávé. Ja és a teától nem sárgulnak annyira a fogak:-)
  • hogy a csajok örültek az apró ajándéjuknak, 
  • hogy taliztam a csajokkal, de bár rövidet beszélgettünk, annál jobb volt, 
  • hogy már a másik két orchideám is növeszti új szárait, és a harmadik mér javában bimbózik,
  • hogy ismét kaptunk karácsonyi képeslapot, azoktól akiknek mi is küldtünk, 
  • hogy fodrásznál voltam, és bár merészen sokat vágattam le a hajamből, abszolút nem bántam meg. Kellet már a változás, és ha már a tükörbe nézek, nem a megszokott hosszóhajú lány néz vissza,
  • hogy megint van kedvem kreatívkodni, most azonban anyu kért meg hogy csináljak neki is olyan vagy hasonló díszt papírból, mnt amilyen nekünk lóg a nappali ajtaján. Bloglistám olvasása közben rá is bukkantam pár videóra, ami nagyon megfogott, és szerintem van itthon hozzá minden alapanyago m is.
  • hogy tegnap Rúzsa Magdi koncertjén lehettem. Hát egy élmény volt, nem igazán találok szavakat, de most komolyan. Nekem még nem adatott meg a szerencse, hogy lássam őt élőben nem hogy még élőben énekelni. Valami csodálatosan szép a hangja, és a dalok, melyeket tegnap elődadodt, szintén fantasztikusak, nem is tudtam, hogy ilyen jó zenét csinál, lassúakat, lírásakat, pörgőseket is pop-rock kivitelben. A dalok szövegeinek mélyreható értelme van, amin az ember igazán elgondolkodik. Izgatottan készülődtem is rá, még a körmeim is "megmanikűröztem" én magam, a hajamon szerintem ennyi lakk talán az esküvőnk óta nem is volt, még szempillspirált is használtam, amit már naggyyon régen nem vettem a kezembe. A jegyeket majdnem itthon hagytam, elég nagy prúszer lett volna, ha nem jut eszembe és nem a buszmegállóról futok vissza, szerintem Reni barátnőm se ugrándozott volna örömében. Ja és a vonatállomásra az út sem volt zökkenőmentes, majdnem kereszteztem egy gyorsmentő útját, és ha a peronon állva nem veszem észre a mellettem álló vonatot, talán oda sem érek időben (két ugyanolyan vonat volt egymás után beállva a sínekre, egy korábban induló vonat volt kiírva de az enyém állt be helyette). Na de oda értem, nyugi, az úton pedig élvezhettem egy színes bőrű (talán arab volt) szlovák tudását, nagyon aranyosan beszél, és meg kell hagyni gazdag a szókincse is , vissza kellett magamban folytani a röhögést, de beérve ds-re a mellettem ülővel már nem igazán bírtuk. Na de hogy a lényegre törjek a koncert FANTASZTIKUS volt, nagyon jó előadó, szórakoztatta a nézőközönséget, bevon bennünket az éneklésbe is, megosztott velőnk pár saját élettörténetet, minden dalát tapsvihar követte, és a végén természetesen felállva tapsolt mindenki. Szerintem a tegnapi naptól már nem csak Adele, nahem Rúzsa Magdi  CD-re is hajtok.:-)


 Összehasonlításképpen előtte és utána kép is készült. Itt a hajam ki van egyenesítve, de mivel én  nem szoktam, begöndörödik a vége, és így mégrüvidebb, mint a képen. 




Betlehem a városi művelődési ház előtt.


Már bent vagyunk,elfoglaltuk helyeinket, és várunk...


Majd megjelent Rúzsa Magdi és együttese.




És akkor így a végére pár dal az énekesnőtől:











Nincsenek megjegyzések: