2015. december 8., kedd

Mandarinos muffin

Mostanában egyre több helyen olvasok arról, hogy a téli és adventi időszakban nagy érdeklődésnek és sikernek örvend minden olyan finomság, melyek sütésénél az egyik alapanyag a narancs vagy a mandarin. Mint gyümölcs nekem is nagy kedvenc, főleg a mandarin, de még mint alapanyagot nem igazán használtam. A minap Dóri bejegyzését olvasva kedvet is kaptam hozzá. Minden szükséges alapanyag volt itthon, így nem volt semmi akadálya. Már csak karácsonyi zenék hiányoztak a kellemes sütögetéshez. Ebben a youtube nagy segítségemre volt, nem kellett mást tennem mint megadni a keresőben milyen fajta dalokat is szeretnék hallgatni. Bevallom a karácsonyi zene nagyon kellett már. Hatásukra volt, hogy teljesen elérzékenyültem, és majdnem könnyek szöktek a szemembe... Na de most sütünk és nem a könnycsatornánkat áztatjuk. :-)





Már égtem a vágytól, hogy kipróbálhassam a Mikulástól kapott karácsonyi muffinpapírkosárkáimat. Szerintem nagyon cukik így együtt, és a lakást is betöltötte a mandarin illata. Bár az alapreceptben nem szerepel csoki, de mivel én minden ételbe szeretem beletenni ami én vagyok, ami az én izlésemnek is tetsző, így hát megspékeltem sok-sok csokidarabkával. Véleményem szerint nem volt rossz döntés.



Részlet a karácsonyi  díszekből. Ő egy kis angyalka, nagyon szeretem ezt az angyalkát, mert még régen egy olyan embertől kaptam, akire még ma is szívesen emlékszem.



Ez a régi nappalink ablakának egy részelete. A tobozos díszt még tavaly a csajos napon készítettem, a szalagos gyertyamécses a JYSK-ből van. 




Nincsenek megjegyzések: