2015. december 9., szerda

Hóember Panninak

Tegnap a születésnapi ajándékával egyetemben átadtuk Panninak  a Mikulás "csomagját" is. Nem egy hatalmas csomagra kell gondolni édességgel meg  miegymással. Idén úgy gondoltam (ennyi szabadidő mellett) SK Mikulás ajándékot kap. Egy hóembert. Egy hóembert zokniból. Még valamikor októberben szörföztem a Pinteresten, és ráakadtam erre. Nagyon megtetszett, és mindjárt tudtam, hogy ez Panninak lesz. Vártam is, hogy mikor lesz december, hogy elkészíthessem. Első ránézésre nem nézett ki nagyon bonyolultnak, de amint tudjátok erre fele az nem úgy megy. Mármint ne értsetek félre, nem izzadtam vért bele, sem nem voltak álmatlan éjszakáim, mert annyira űgyetlen vagyok, hogy még egy hóembert sem tudok a keresztlányomnak készíteni. Hanem volt egy is gubanc, de megoldottam. Nemcsak simán hóember , de akasztható hóember lett amit karácsonyi díszként is funkcionálhat, ugyanis nekem nem áll meg olyan szépen, mint kellene. Remélem tetszik neki, és emlékezni fog, hogy ezt én csináltam neki szeretetből, bár az is igaz, hogy se nem nagy se nem sok ajándék, én ilyen párti vagyok.  Na de, hogy azért ne ácsingózzon csak úgy egymagában a hóemberke, kapott még két  csokigolyót, és mindezt egy szerintem nagyon cuki dísztasakba tettem. Akkor íme:



Ez volt egyébként az eredeti, azaz az első változat. Azonban nem voltam vele teljesen kibékülve, és még a sapiját is oda kellett rögzítenem, mert előszőr csak úgy ráhajtottam. Nem hagyott nyugodni, mert szerettem ha rendesen használható lenne. Itt, ahogy az már látható, nem áll meg sima felületen, neki kellett támasztanom egy stabil háttérnek, nos ez volt a gubanc.





Ilyen lett a végleges verzió, mindenki eldöntheti melyik volt a jobb, én ennél teszem le a voksomat. Sálként egy másik  nyúlósabb anyagot használtam, azt tekertem többször a nyaka köré, a ponponok helyett gombokat varrtam fel, a sapit pár öltéssel két helyen a fejére  rögzítettem, majd szalagot tettem a sapi csúcsára és arra kerültek a ponponok, amik szépen elfedik a szalag és az anyag közti öltéseket.



Ez az a tasak, amit már említettem. A Lidlben szereztem. Nagyon cuki, bár sok minden nem is fér bele, de nem is ez volt a cél.


Ebben lapult a szülinapi ajándéka.






Nincsenek megjegyzések: