2015. december 10., csütörtök

Örömömre szolgál 16


  • hogy anyuval múlt vasárnap voltunk a  temetőben papánál, nagyon hiányzik, és találkoztunk két falubeli ismerőssel, olyan jól elbeszégettünk, és ez itt nekem nagyon hiányzik, hogy megyek az utcán és mindenki tök idegen...
  • hogy a héten sikerült megvennem Csabi ajándékát (is), remélem eltaláltam a stílusát. Az Albiban találtam rá az újdonságok között. Véleményem szerint nem fogtam félre a választással, lehet a nyelvvel gondban lesznek, de így is gyakorolják majd a szlovák nyelvet.
  • hogy a teret idén szép adventi koszoró díszíti. Mikor épp le akartam fotózni, megáll mellettem egy hölgy,  mondván hogy igazán tehettek volna a lámpásokba elemes gyertyákat. Mondom neki szerintem az nem baj, végül is örüljünk annak, hogy ebben az évben legálabb van valami. Hát egy sóhajjal nyugtázta azt továbbállt. Nem értem az embereket, miért nem tudnak megelégedni azzal ami van, miért nem tudnak örülni és betelni azzal ami most van, lehet jővőre már elemes gyertyákkal szerelik fel a lámpásokat, és tök felesleges volt ez a megjegyzése, ahelyett pozitívan állhatott volna hozza a dologhoz. Hát én egy ideig gyönyörködtem is benne, majd hazaindultam a bevásárlásból.
  • hogy Gabinak saját FB profilja van, és bejelölt, mint ismerőst, 
  • hogy Panni nálunk volt, 
  • hogy tegnap szülinapoztunk, 
  • hogy elolvastam Becky harmadik izgalmas történetét, és a következő részben megismerkedhetem a tesójával.
  • hogy nővéremék új autót vettek.
  • hogy  sütidobozt kaptam a lévai Mikulástól, 
  • hogy ma nagyon szép idő volt, kár is lett volna kihasználni az alkalmat, így kimentem egy sétára,
  • az Evita novemberi száma Krisztától. Jónak igérkezik, legalább is az szerint, miután átlapoztam, az októberit sem olvastam még végig, pedig már csak pár oldal van hátra.
  • hogy nagysokára kitisztítottam a sütőt is, most már lehet újból kifolyatni  véletlenül a formából a tésztamasszát egészen leöntve vele az előre felmelegített sütő ajtáját...Igen rásült az ajtóra majdnem az egész massza, de még akkor le is töröltem, de azóta volt pár "baleset".
  • hogy szombaton fodrászhoz megyek, már ideje megszabadulni a nagy hajzuhatagtól, nagyon sűrű, macerás már aludni is, meg karban tartani. Szóval viszlát haj!
  • hogy a héten kaptam egy nagy örömteli hírt a drága kuzinomtól...:-)
  • hogy feladtam a karácsonyi képeslapokat, és hogy mi megkaptuk az első képeslapunkat.



Az adventi koszorú Lamač főterén. Szerintem igazán tetszetős.


Ez a másik fenyőtobozból készült díszem még a tavalyi  téli csajos napokról, csak sajnos nem fújtam le újabb réteg műhóval.

Nincsenek megjegyzések: